dc.contributor.advisor | Lenort, Radim | cs |
dc.contributor.author | Žihala, Rostislav | cs |
dc.date.accessioned | 2011-07-01T07:16:47Z | |
dc.date.available | 2011-07-01T07:16:47Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/87712 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá zefektivněním přísunu materiálu pro Aglomeraci s cílem minimalizace nákladů spojených s poplatky za vozy nevyložené ve stanovené lhůtě. Práce rozebírá proces vykládky, skladování a manipulace se surovinami. Byla provedena analýza příčin, v jejichž důsledku jsou ze strany ČD účtovány poplatky za vozy nevyložené ve stanovené lhůtě 24 hodin. Součásti této analýzy je i návrh řešení pro eliminaci poplatků a tím tedy i následné snížení nákladů na výrobu finálního produktu.
Cílem této diplomové práce je identifikovat faktory, které ovlivňují délku pobytu železničních vozů na vlečce a výši poplatků za vozy, které překročily bezplatnou dobu pobytu, která činí 24 hodin. Tím lze dosáhnout minimalizace poplatků s ohledem na provozní a kapacitní možnosti vykládky, skladovacích prostor a rozmrazovacích tunelů. | cs |
dc.description.abstract | This master thesis is engaged in more effective material delivery for Sintering plant. The goal is minimalize cost regarding to fees for wagons which are not unloaded in appointed days. This thesis is focused on unloaded action, stocking and handling with raw materials. There was made a causes analyse of fees billing from ČD due to wagons which are not unloaded during 24 hours. Part of that anylyse is proposal for fees elimination nad declining cost that are necessary for production of a final products.
The goal of that master thesis is identification of factors, that affect time necessary for wagons staying on siding rail and fees range for wagons which exceeded gratis staying time that is 24 hours. This way is possible for minimalize of fees in reference to operational and capacitive unloading, storage areas and thawing tunnels. | en |
dc.format | 46, [8] l. : il. | cs |
dc.format.extent | 5619337 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | přísun materiálu | cs |
dc.subject | poplatky za vozy vyložené po bezplatné lhůtě 24 hodin | cs |
dc.subject | vykládka | cs |
dc.subject | skladovací prostory | cs |
dc.subject | rozmrazovací tunely | cs |
dc.subject | material supply | en |
dc.subject | fees for wagons after gratis time 24 hours | en |
dc.subject | unload | en |
dc.subject | storage areas | en |
dc.subject | thawing tunnels | en |
dc.title | Zefektivnění přísunu surovin aglomeračního provozu | cs |
dc.title.alternative | Improvement of Raw Material Supplies for Sinter Plant | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Ptáček, Stanislav | cs |
dc.date.accepted | 2011-05-24 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgii | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a řízení průmyslových systémů | cs |
dc.thesis.degree-branch | Ekonomika a management v průmyslu | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2736 | cs |
dc.identifier.thesis | ZIH001_FMMI_N3922_6208T123_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |