Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLenort, Radimcs
dc.contributor.authorŽihala, Rostislavcs
dc.date.accessioned2011-07-01T07:16:47Z
dc.date.available2011-07-01T07:16:47Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87712
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá zefektivněním přísunu materiálu pro Aglomeraci s cílem minimalizace nákladů spojených s poplatky za vozy nevyložené ve stanovené lhůtě. Práce rozebírá proces vykládky, skladování a manipulace se surovinami. Byla provedena analýza příčin, v jejichž důsledku jsou ze strany ČD účtovány poplatky za vozy nevyložené ve stanovené lhůtě 24 hodin. Součásti této analýzy je i návrh řešení pro eliminaci poplatků a tím tedy i následné snížení nákladů na výrobu finálního produktu. Cílem této diplomové práce je identifikovat faktory, které ovlivňují délku pobytu železničních vozů na vlečce a výši poplatků za vozy, které překročily bezplatnou dobu pobytu, která činí 24 hodin. Tím lze dosáhnout minimalizace poplatků s ohledem na provozní a kapacitní možnosti vykládky, skladovacích prostor a rozmrazovacích tunelů.cs
dc.description.abstractThis master thesis is engaged in more effective material delivery for Sintering plant. The goal is minimalize cost regarding to fees for wagons which are not unloaded in appointed days. This thesis is focused on unloaded action, stocking and handling with raw materials. There was made a causes analyse of fees billing from ČD due to wagons which are not unloaded during 24 hours. Part of that anylyse is proposal for fees elimination nad declining cost that are necessary for production of a final products. The goal of that master thesis is identification of factors, that affect time necessary for wagons staying on siding rail and fees range for wagons which exceeded gratis staying time that is 24 hours. This way is possible for minimalize of fees in reference to operational and capacitive unloading, storage areas and thawing tunnels.en
dc.format46, [8] l. : il.cs
dc.format.extent5619337 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpřísun materiálucs
dc.subjectpoplatky za vozy vyložené po bezplatné lhůtě 24 hodincs
dc.subjectvykládkacs
dc.subjectskladovací prostorycs
dc.subjectrozmrazovací tunelycs
dc.subjectmaterial supplyen
dc.subjectfees for wagons after gratis time 24 hoursen
dc.subjectunloaden
dc.subjectstorage areasen
dc.subjectthawing tunnelsen
dc.titleZefektivnění přísunu surovin aglomeračního provozucs
dc.title.alternativeImprovement of Raw Material Supplies for Sinter Planten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePtáček, Stanislavcs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisZIH001_FMMI_N3922_6208T123_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam