Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHalfarová, Petracs
dc.contributor.authorGálik, Petrcs
dc.date.accessioned2011-07-01T07:24:23Z
dc.date.available2011-07-01T07:24:23Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87727
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá možnostmi zlepšení procesu řízení zákaznických reklamací. V úvodu jsou představeny nástroje, které jsou často využívány v procesu řešení reklamací. Podrobněji se práce věnuje naplňování spokojenosti zákazníků cestou zlepšení činností spojených s reklamačním řízením. Praktická část využívá získaných znalostí k identifikaci nedostatků v procesů řízení zákaznických reklamací a následně k aplikaci zvolených nápravných opatření.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the possibilities to improve of process managing customer complaints. The introduction presents the tools that are frequently used in the complaints solving process. The thesis deals with the fulfillment of customer satisfaction by improving the activities associated with the complaints procedure. Acquired knowledge is used to identify deficiencies in the process managing customer complaints and subsequently elected to apply corrective actions.en
dc.format.extent1468802 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectřízení kvalitycs
dc.subjectřešení problémůcs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectnástroje kvalitycs
dc.subjectnápravné opatřenícs
dc.subjectreklamacecs
dc.subjectQualityen
dc.subjectQuality Managementen
dc.subjectProblem Solvingen
dc.subjectCustomer Satisfactionen
dc.subjectQuality Toolsen
dc.subjectCorrective Actionen
dc.subjectComplaintsen
dc.titleMožnosti zlepšení procesu řízení zákaznických reklamacícs
dc.title.alternativePossibilities to Improve of Process Managing Customer Claimsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKohoutová, Martinacs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra kontroly a řízení jakostics
dc.contributor.consultantNevřela, Miroslavcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisGAL0031_FMMI_N3922_3902T041_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam