Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHutyra, Milancs
dc.contributor.authorNytrová, Martinacs
dc.date.accessioned2011-07-01T07:27:25Z
dc.date.available2011-07-01T07:27:25Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87733
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractNYTROVÁ, M. Zvýšení efektivity prodeje vlastních výrobků: diplomová práce. Ostrava: VŠB – Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství, Katedra kontroly a řízení jakosti, 2011, 75 s. Vedoucí práce: Hutyra, M. Téma předložené diplomové práce je z prostředí výrobní společnosti, jimiž hlavními produkty jsou hydraulické a klasické zvedáky určené jak pro domácí tak i zahraniční trh. Cílem práce je sofistikovaným způsobem navrhnout způsob zvýšení efektivity prodeje vlastních výrobků. Navrhované doporučení je podloženo výpočty a nechybí rovněž paramenty pro vyhodnocení její efektivnosti.cs
dc.description.abstractNYTROVÁ, M. Increasing of Selling Efficiency of Company`s Products: Master Thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Faculty of Metallurgy and Material Engineering, Department of Quality Control and Management, 2011, 75 p. Supervisor: Hutyra, M. The thesis topic is from the production company environment, whose main products are hydraulic and classic jacks for both domestic and also foreign markets. The thesis aim is to design a way of increasing of its products sale efficiency in a sophisticated way . The proposed recommendation is based on the calculations and there are also paraments to evaluate its effectiveness.en
dc.format.extent3787017 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectEfektivita prodeje, výrobky, zákazníci, dealeři, český trh, zahraniční trh.cs
dc.subjectSelling Efficiency, Products, Customers, Dealers, Czech market, Foreign market.en
dc.titleZvýšení efektivity prodeje vlastních výrobkůcs
dc.title.alternativeIncreasing of Selling Efficiency of Company’s Products.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVidenka, Ivocs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra kontroly a řízení jakostics
dc.contributor.consultantJindřich, Pichcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisNYT034_FMMI_N3922_3902T041_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam