Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNétek, Václavcs
dc.contributor.authorVoznica, Michalcs
dc.date.accessioned2011-07-01T07:41:06Z
dc.date.available2011-07-01T07:41:06Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87760
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractV této práci jsem se zabýval problematikou spalování biomasy v kotlích na tuhá paliva a analyzoval jsem celkový vývoj energie na českém trhu. Provedl jsem marketingovou analýzu vybraných produktů na našem trhu a zaměřil jsem se na nejčastěji používané typy kotlů, kterým jsem vytýčil hlavní parametry a nakonec zhodnotil vzhledem ke stanoveným faktorům. Na základě získaných dat spotřebitelů jsem provedl statistické vyhodnocení požadavků a stanovil váhy informací jednotlivých kritérií. Výstupem z těchto dat je model nejčastějších kritérií, které používají spotřebitelé pro sběr informací a zkušeností od ostatních uživatelů před samotnou koupí kotle. Závěrem jsem vyhodnotil modely a stanovil doporučení.cs
dc.description.abstractIn this work, I dealt with the issue of biomass in kettle for solid fuels, and I analyzed the total energy development on the Czech market. I did a marketing analysis of selected products on our market and I focused on the most commonly used types of kettle, which I marked out the main parameters and then evaluated with respect to the factors. Based on the data consumer I conducted statistical analysis of requirements and weight information of each set of criteria. The output of this data model is the most common criteria used by consumers for the collection of information and experience from others before purchasing the kettle. Finally, I evaluace the modeland provided recommendations.en
dc.format56 l. : il.cs
dc.format.extent5129419 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbiomasacs
dc.subjectobnovitelné zdrojecs
dc.subjectmarketingová analýzacs
dc.subjectbiopalivacs
dc.subjectkotelcs
dc.subjectFullerův trojúhelníkcs
dc.subjectSaatyho maticecs
dc.subjectbiomassen
dc.subjectrenewable resourcesen
dc.subjectmarketing analysisen
dc.subjectbiofuelsen
dc.subjectkettleen
dc.subjectFuller’s triangleen
dc.subjectSaaty matrixen
dc.titleMarketingový výzkum účinnosti systému tepelné techniky využívající biopalivacs
dc.title.alternativeMarketing Research of the Efficiency of Heating Technology Using Biofuelsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDokoupil, Jancs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisVOZ053_FMMI_N3922_6208T123_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam