Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStoch, Milancs
dc.contributor.authorPeinlichová, Hanacs
dc.date.accessioned2011-07-01T07:47:11Z
dc.date.available2011-07-01T07:47:11Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87772
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou strategie v průmyslovém podniku střední velikosti v moravskoslezském kraji. Teoretická rovina diplomové práce pojednává o základních pojmech v oblasti strategie, strategického marketingu, trendech a způsobech implementace strategie. Stěžejní část teoretické roviny je věnovaná pojmům poslání, vize a cíle podniku. Praktická část obsahuje ekonomicko-technickou charakteristiku průmyslového podniku, popisuje aktuální stav strategie a její dosavadní aplikaci v podniku, analyzuje možnosti dalšího směřování podniku při správném užití strategie a popisuje zavedení nové strategické metody v podniku - brainstorming. Závěr práce obsahuje navržení strategie - poslání, vize a cílů firmy a možných dopadů na podnik, při jejich aplikaci.cs
dc.description.abstractThis thesis analyzes the strategies in an medium-sized industrial enterprise in the MSK Region. Theoretical level, the thesis discusses by the basic concepts of strategy, strategic marketing, trends and methods and implementation of strategies. The main part is devoted to theoretical concepts plane mission, vision and business objectives. The practical part includes economic and technical characteristics of industrial enterprises, describes the current state of the current strategy and it´s application in the enterprise, analyzing the possibilities of the future direction in the business strategy with proper use and describes the implementation of new strategic business methods - brainstorming. Conclusion the work includes the design strategy - mission, vision and goals of the company and the potential impact on businesses in their application.en
dc.format48, [12] l. : il.cs
dc.format.extent5105914 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategie, poslání, vize, cíle firmy, brainstormingcs
dc.subjectstrategy, mission, vision, company goals, brainstormingen
dc.titleAnalýza strategie průmyslového podnikucs
dc.title.alternativeAnalysis of the Industrial strategy of the companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeČerňava, Petrcs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisPEI011_FMMI_N3922_6208T123_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam