Show simple item record

dc.contributor.advisorŠvecová, Evacs
dc.contributor.authorDrančáková, Jovanacs
dc.date.accessioned2011-07-01T08:04:23Z
dc.date.available2011-07-01T08:04:23Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87806
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPředmětem této práce je vyhodnocení marketingové strategie jako klíče k úspěchu firmy. Práce pojednává o strategickém řízení jako ucelené koncepci, jenž je nezbytnou součástí řízení firem. Je zde popsána provázanost strategie společnosti, marketingové a obchodní strategie. Vyhodnocuje marketingové činnosti v marketingovém strategickém procesu a vytyčuje marketingový mix jako klíčový pojem v současném marketingovém managementu. Závěr práce hodnotí přínos marketingové strategie a potíže s jejím zavedením v podnicích.cs
dc.description.abstractThe subject of this work is to evaluate the marketing strategy as the key to corporate success. This essay focuses on strategic management as a holistic concept, which is an essential part of corporate governance. It describes coherence strategy, marketing and business strategy. Evaluate marketing activities in the strategic marketing process and outlines the marketing mix as a key concept in contemporary marketing management. The conclusion assesses the benefits of marketing strategy and problems with its implementation in companies.en
dc.format48 l. : il.cs
dc.format.extent2208512 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectPorterova analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectobchodní strategie, marketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingový informační systémcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectPorter's analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectsituational analysisen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmarketing information systemen
dc.titleMarketingová strategie jako klíč k úspěchu firmycs
dc.title.alternativeMarketing Strategy as the Key to the Success of the Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKoudela, Martincs
dc.date.accepted2011-06-14cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisDRA222_FMMI_B3922_6208R123_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record