Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSikorová, Andreacs
dc.contributor.authorDugasová, Pavlacs
dc.date.accessioned2011-07-01T08:12:30Z
dc.date.available2011-07-01T08:12:30Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87822
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce charakterizuje novodobé metody marketingové komunikace. V práci je charakterizována marketingová komunikace. Jsou v ní také postupně popisovány novodobé metody marketingové komunikace a ke každému trendu je uveden praktický příklad. Ve druhé části je detailněji popsán a charakterizován nejnovější marketingový trend Neuromarketing. V závěru práce jsou popsány formy komunikace v průmyslovém odvětví.cs
dc.description.abstractThe Bachelor thesis characterized the modern methods of marketing communication. In the thesis the marketing communication is characterized. There are also gradually described modern methods of the marketing communication and practical example is added to each trend. In the second part is described and characterized in detail the latest marketing trend Neuromarketing. At the end of my thesis are described forms of communication in the industrial sector.en
dc.format47 l. : il.cs
dc.format.extent3409555 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectguerilla marketingcs
dc.subjectviral marketingcs
dc.subjectproduct placementcs
dc.subjectneuromarketing.cs
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectcommunications mixen
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectevent marketingen
dc.subjectguerilla marketingen
dc.subjectviral marketingen
dc.subjectproduct placementen
dc.subjectneuromarketing.en
dc.titleNovodobé metody marketingové komunikacecs
dc.title.alternativeThe Modern Methods of Marketing Communicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKoudela, Martincs
dc.date.accepted2011-06-14cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisDUG01_FMMI_B3922_6208R123_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam