Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDaniš, Dominikcs
dc.contributor.authorGlac, Otocs
dc.date.accessioned2011-07-01T08:13:00Z
dc.date.available2011-07-01T08:13:00Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87823
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato práce se zabývá problematikou prodeje výrobků v období ekonomické krize. Pojednává o průběhu ekonomické krize a jejím dopadu na světovou ekonomiku a ekonomiku České republiky. První část práce definuje ekonomickou krizi a lokalizuje její vznik. Dále zkoumá vliv současné ekonomické krize na Evropu. Zabývá se také oblastí obchodu v ČR a dopadem ekonomické krize na tento sektor. Druhá část této práce zpracovává různé metody a nástroje, které vedou ke zvýšení objemu prodeje a podrobně se těmito metodami zabývá. Závěrečná část práce aplikuje všechny tyto poznatky do praxe a uvádí způsoby jejich využití na příkladu konkrétní firmy Výtahy Ostrava spol. s r.o.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the issue called Selling of Products in a Period of Economic Crisis. It discourses the ongoing economic crisis process and its imapact on world’s economy and economy of the Czech republic. First part of this thesis defines the term ‚economic crisis‘ itself and locates its occurence. This part, furthermore, focuses on trading area in the Czech republic and claryfies how was this sector influenced by economic crisis. Second part of this thesis covers various methods and instruments which lead to volume trade increase and explains them in detail. Last part of this thesis applies all these findings into praxis and indicates possible ways of using them in reality by adding an example of a particular company Výtahy Ostrava spol. s r.o.en
dc.format42 l. : il.cs
dc.format.extent2006133 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkrizecs
dc.subjectekonomikacs
dc.subjectrůstcs
dc.subjectcenycs
dc.subjectpenízecs
dc.subjectbankycs
dc.subjectvýrobkycs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectrecesecs
dc.subjectprůmyslcs
dc.subjectcrisisen
dc.subjecteconomicsen
dc.subjectgrowthen
dc.subjectpricesen
dc.subjectmoneyen
dc.subjectbanksen
dc.subjectproductsen
dc.subjectmarketen
dc.subjectrecessionen
dc.subjectindustryen
dc.titleProdej výrobků v období ekonomické krizecs
dc.title.alternativeSale of Products in a Period of Economic Crisisen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNétek, Václavcs
dc.date.accepted2011-06-14cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisGLA063_FMMI_B3922_6208R123_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam