Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHalfarová, Petracs
dc.contributor.authorTesařová, Luciecs
dc.date.accessioned2011-07-01T08:25:08Z
dc.date.available2011-07-01T08:25:08Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87847
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractABSTRAKT TÉMA: MĚŘENÍ EFEKTIVNOSTI VZDĚLÁVÁNÍ A VÝCVIKU Cílem této bakalářské práce je změřit efektivnost vzdělávání a výcviku báňských záchranářů ve společnosti OKD, HBZS, a.s. a případně navrhnout návrhy ke zlepšení efektivnosti výcviků v dané společnosti. Práce je rozčleněna do tří kapitol. První kapitola se věnuje teoretickým východiskům, kde jsou popsány základní pojmy, jako je odborná způsobilost, výcvik, systém měření, hodnocení efektivnosti, význam vzdělávání a jeho následná zpětná vazba. Druhá kapitola je zaměřena na současný stav a také představení společnosti OKD, HBZS, a.s. Popisuje jejich předmět podnikání, co je jejich úkolem a další prováděné činnosti. Závěrečná kapitola se zabývá praktickou částí, v níž je rozebrán typ a postup měření, sběr dat a jeho následné vyhodnocení sloužící k návrhu pro zlepšení efektivnosti výcviku.cs
dc.description.abstractABSTRACT TOPIC: MEASURING THE EFFECTIVENESS OF EDUCATION AND TRAINING The aim of this bachelor thesis is to measure the effectiveness of education and training of mine rescue workers in OKD, HBZS, Inc. and may propose suggestions for improving the effectiveness of training in the company. The work is divided into three chapters. The first chapter deals with theoretical solutions, which describes the basic concepts such as competence, training, system of measuring, assessing effectiveness, the importance of education and subsequent feedback. The second chapter focuses on the current status and performance of OKD, HBZS, Inc. It describes their business, their assignments and other activities performed. The final chapter deals with the practical part, which is approached type and the measurement, data collection and subsequent evaluation of the proposal serves to improve the efficiency of training.en
dc.format.extent4268670 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKlíčová slova: vzdělávánícs
dc.subjectvýcvikcs
dc.subjectefektivnostcs
dc.subjectměřenícs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectúčastníkcs
dc.subjectškolenícs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectKey words: educationen
dc.subjecttrainingen
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectmeasurementen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectparticipant trainingen
dc.subjectassessmenten
dc.titleMěření efektivnosti vzdělávání a výcvikucs
dc.title.alternativeMeasurement of Education and Training Effectivenessen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBékeš, Ladislavcs
dc.date.accepted2011-06-15cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra kontroly a řízení jakostics
dc.contributor.consultantProvázek, Jaroslavcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisTES125_FMMI_B3922_3902R041_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam