Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoudela, Martincs
dc.contributor.authorOlšarová, Šárkacs
dc.date.accessioned2011-07-01T08:29:42Z
dc.date.available2011-07-01T08:29:42Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87856
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je otázka co je to Key account management a moţnost jeho uţití v průmyslovém podniku. První část se zabývá analýzami, které podnik ovlivňují. Další část se zabývá tím, jak určíme klíčové zákazníky jejich spokojenost a loajalitu; třetí se zabývá řízením vztahů se zákazníky, tvorbou rozvojového plánu a následnou péčí o zákazníky. Výsledkem této práce je jak nejlépe a správně by se měl podnik starat o své klíčové zákazníky.cs
dc.description.abstractThe subject of this Bachelor thesis is question what is Key account management and its possibility of use in an industrial company. Fist part deals with analysis that influences the company. Next part deals with setting of key customers, their satisfaction and loyalty; the third part deals with driving customer’s relationships, construction of development plan and subsequent care of customers. The result of this work is how best and right should company care of their key customers.en
dc.format30 l. : il.cs
dc.format.extent3158687 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKey account managementcs
dc.subjectprůmyslový trhcs
dc.subjectmarketingová analýzacs
dc.subjectloajalita zákazníkůcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectvyjednávánícs
dc.subjectvztahy se zákazníkycs
dc.subjectzákaznický týmcs
dc.subjectpéče o zákazníkacs
dc.subjectKey account managementen
dc.subjectindustrial marketen
dc.subjectmarketing analysisen
dc.subjectcustomer’s loyaltyen
dc.subjectcustomer’s satisfactionen
dc.subjectnegotiationen
dc.subjectcustomer’s relationshipen
dc.subjectcustomer’s teamen
dc.subjectcustomer’s careen
dc.titleKey account management a možnosti jeho užití v praxi průmyslové firmycs
dc.title.alternativeKey Account Management and Possibilities of Its Usage in an Industrial Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSikorová, Andreacs
dc.date.accepted2011-06-14cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisPIE064_FMMI_B3922_6208R123_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam