Show simple item record

dc.contributor.advisorNenadál, Jaroslavcs
dc.contributor.authorMalina, Čestmírcs
dc.date.accessioned2011-07-01T08:34:47Z
dc.date.available2011-07-01T08:34:47Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87866
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématikou interních a zákaznických auditů. První část se zaměřuje na základní informace o auditech, jako je definice auditu, typy auditů, průběh auditů, včetně výběru auditorského týmu a techniky kladení otázek. Je zde popsána i vazba mezi interními audity a ISO normami. Taktéž jsou zkráceně popsány standardy VDA 6.3 (procesní audity) a VDA 6.5 (výrobkové audity). Druhá část této práce je zaměřena na interní a zákaznické audity ve společnosti Continental Automotive Systems Czech Republic s.r.o. Pro analýzu byly použity audity pěti zákazníků. Na konci jsou popsána doporučená opatření ke zlepšení současného stavu.cs
dc.description.abstractSubject of this Bachelor thesis are internal and customer audits. The first part is focused on basic information about audits, like an audit definition, kinds of audits, audit performance including audit team nomination and right questioning technique. There is connection between internal audits and ISO norms. As next are mentioned standards VDA 6.3 (process audit) and VDA 6.5 (product audit). The second part of this thesis is focused on internal and customer audits at company Continental Automotive Systems Czech Republic s.r.o. For analysis were used audits from five customers. Finally are described recommended actions to improve current status.en
dc.format.extent7528334 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAudit, systémový, procesní, výrobkový, interní, zákaznickýcs
dc.subjectAudit, system, process, products, internal, customersen
dc.titleAnalýza interních a zákaznických auditů ve společnosti Continentalcs
dc.title.alternativeThe Analysis of Internal and Customer Audits at Continental Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVenclík, Jaroslavcs
dc.date.accepted2011-06-14cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra kontroly a řízení jakostics
dc.contributor.consultantJurák, Petrcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisMAL511_FMMI_B3922_3902R041_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record