Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKelblerová, Michaelacs
dc.contributor.authorKonvička, Lubošcs
dc.date.accessioned2011-07-01T08:57:33Z
dc.date.available2011-07-01T08:57:33Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87911
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractReklamované výrobky a zboží představují pro každou společnost problém, kterým je nutné se seriózně a do detailu zabývat. Optimálním výsledkem je stav, kdy bude zabráněno opakování identické neshody a interní procesy nastaveny tak, že podobným problémům bude účinně předcházeno. Negativní stránkou všech reklamací jsou ekonomické dopady na společnost, které se v těchto případech dotýkají celkových finančních ukazatelů a mnohokrát rozhodují o přežití na trhu. Bakalářská práce je zaměřena na vyhodnocení dodavatelských reklamací a jejich dopad na ekonomické ukazatele společnosti v roce 2010. Cílem bylo provést analýzu současného stavu, identifikovat slabá místa a navrhnout opatření ke zlepšení. Byla analyzována data vztahující se k reklamacím a pomocí Paretovy analýzy identifikováni dodavatelé, kteří způsobili nejvíce hlášení o neshodách a také nejvyšší vícenáklady. Bylo zjištěno, že není zavedena exaktní metodika pro účtování vícenákladových položek za vícepráce THP pracovníků. V závěru je navržena metodika pro kalkulaci těchto nákladů a změny ve smluvních ujednáních s dodavateli.cs
dc.description.abstractClaimed products and goods are main problem for every company which shall be seriously considered and analysed in detail. The optimal result is the situation when internal processes are set to effectively prevent re-occurrence of identical or similar nonconformity. The negative side of all claims are the economic impacts to the company, which in such cases, affecting the overall financial figures and often decide about company’s survivance. The thesis is focused on the evaluation of suppliers´ complaints and their impact on the economic indicators of the company in 2010. The aim was to analyse the current situation, identify weakness and propose some improvement actions. Within the scope have been analysed data related to complaints and by using Pareto analysis main contributors who caused the most reports of disagreements and also the highest additional costs. Cost analysis shows there is not an exact methodology for accounting of additional cost white collar workers. In conclusion is proposed methodology for calculating these costs and changes in contractual arrangements with suppliers.en
dc.format.extent5272208 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklamace, jakost, neshoda, vícenáklady, Paretova analýza.cs
dc.subjectClaim, Quality, Nonconformity, Additional Cost, Pareto Analysis.en
dc.titleAnalýza reklamací s důrazem na ekonomická vyhodnocenícs
dc.title.alternativeAnalysis of Claims with an Emphasis on Economic Assessmenten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNovák, Daliborcs
dc.date.accepted2011-06-14cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra kontroly a řízení jakostics
dc.contributor.consultantTchořová, Petracs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement jakostics
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisKON580_FMMI_B3922_3902R041_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam