Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenkacs
dc.contributor.authorKadula, Radovancs
dc.date.accessioned2011-07-01T09:04:39Z
dc.date.available2011-07-01T09:04:39Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/87925
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na formy vstupů průmyslových firem na zahraniční trhy. V první části této práce jsou uvedeny nejčastější motivy podniků, proč usilovat o vstup na zahraniční trhy. V další části jsou podrobně popsány konkrétní možnosti vstupu na mezinárodní trh, které jsou vhodné podle charakteru výrobku nebo služby. Na závěr jsou porovnány možnosti, jak mohou vstupovat české střední průmyslové firmy na zahraniční trhy se svými výrobky a službami, které usilují o trvalý vstup na zahraniční trh.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on ways of industrial companies to enter international markets. In the first part of this work the most important goals are presented, which endeavour to enter international markets. In the next part specific potentials for entering international markets are described in greater details, which are suitable according to the charakter of product or service. In the last part possibilities are compared about how can Czech findustrial firms ester international markets with their products and services. It means firms which endeavour for a permanent ester to international markets.en
dc.format34, [7] l. : il.cs
dc.format.extent2123344 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzahraniční trhcs
dc.subjectkapitálové investicecs
dc.subjectprůmyslová firmacs
dc.subjectmezinárodní marketingcs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjectobchodcs
dc.subjectsmlouvacs
dc.subjectinternational marketen
dc.subjectcapital investmenten
dc.subjectindustrial companyen
dc.subjectinternational marketingen
dc.subjectbusinessen
dc.subjectcontracten
dc.titleFormy vstupu průmyslových firem na zahraniční trhycs
dc.title.alternativeThe Forms of Entering to International Markets of Industrial Enterprisesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSikorová, Andreacs
dc.date.accepted2011-06-15cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisKAD018_FMMI_B3922_6208R123_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam