dc.contributor.advisor | Folta, Zdeněk | cs |
dc.contributor.author | Balhar, Petr | cs |
dc.date.accessioned | 2011-07-01T09:19:21Z | |
dc.date.available | 2011-07-01T09:19:21Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/87954 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Ve své diplomové práci jsem se zabýval modifikací rámu vlakové sedadla firmy BORCAD cz, s.r.o. Jednalo se o konstrukci nového typu profilu, který umožní odlehčení stávajícího rámu a zároveň omezí převážně používanou technologii spojování částí rámu svary. Principem profilu je zacvaknutí dílů do sebe takovým způsobem, že při použití výplňových materiálů není možno tento profil znovu rozebrat. Zaměřil jsem se rovněž na výplňové materiály, jejich druhy, možnosti použití a hlavně mechanické vlastnosti. Součástí diplomové práce je také měření běžně dostupných výplňových materiálů, ověřovací výpočet sestavení profilů, statický výpočet vycházející ze zpráv o měření zatížení sedadel VÚKV, dle normy UIC 566 a výroba prototypu. K diplomové práci je doložen sestavný výkres rámu, výrobní výkres vybrané součásti a protokoly dokládající měření výplňových materiálů. | cs |
dc.description.abstract | In this thesis I dealt with modifications of the seat frame of rail company BORCAD GB Ltd. Here is the construction of a new type of profile discussed, which will enable relieving the current frame and at the same time will limit largely used technology jointing parts of frame welds. The principle of the profile is to click parts into each other in such a way that while using filling materials, it isn´t possible to take this profile to parts again.I also focused on filling materials, their types, possibilities of use and especially their mechanical properties. Part of this diploma work is also measuring common available filling materials, verifying of calculation of profiles preparation, static calculation based on reports of measurements of the seats load VÚKV according to standards UIC 566 and prototyping. To this thesis is enclosed modular frame drawing, production drawing of selected component and reports documenting the measurement of filling materials. | en |
dc.format | 67, [5] l. : il. + 2 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 7657934 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | konstrukce sedadla, regionální sedadlo, návrh konstrukce sedadla pro vagóny osobní přepravy | cs |
dc.subject | construction of the seat, regional seat, design of the seat for carriages | en |
dc.title | Návrh konstrukce sedadla pro vagóny osobní přepravy | cs |
dc.title.alternative | Design of the Seat for Carriages | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Dejl, Zdeněk | cs |
dc.date.accepted | 2011-06-08 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 347 - Katedra částí a mechanismů strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | BAL258_FS_N2301_3909T001_40_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |