dc.contributor.advisor | Kaláb, Květoslav | cs |
dc.contributor.author | Turovský, Adam | cs |
dc.date.accessioned | 2011-07-01T09:58:31Z | |
dc.date.available | 2011-07-01T09:58:31Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/88031 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá návrhem nové pohonné stanice pro rekonstruovaný pásový dopravník, u něhož má být využito jiného uspořádání pohonu a zároveň má dojít k navýšení dopravního výkonu, než tomu bylo v předcházejícím případě.
Celá práce je rozdělena do čtyř hlavním kapitol, ke kterým je připojen krátký úvod a závěr. První ze čtyř hlavních kapitol pojednává o pásové dopravě jako celku, jeho principu a způsobu, jak lze pásové dopravníky pohánět. Následující kapitola vytyčuje cíle celé práce a další kapitola rozebírá záležitosti, týkající se konkrétního návrhu nového pohonu a jeho konstrukční řešení. Čtveřici hlavních kapitol uzavírá kapitola, která se zabývá samotnými výpočty jednotlivých součásti a konstrukčních celků. Tato kapitola prošla od výpočtů voleného pohonu, přes silové rozbory na rámu pohonu a hnacím bubnu, až po kontrolní výpočty a analýzy nejdůležitějších součástí pomocí metod MKP.
V této práci byla snaha o vytvoření co nejucelenějšího návrhu nové pohonné jednotky, u které bude provedena kontrola všech podstatných částí, potřebných pro správnou funkci a odpovídající životnosti pohonné jednotky. Přílohami diplomové práce jsou výkresy sestavy pohonné stanice, výkresy nejdůležitějších komponent pohonu a výsledky analýz MKP, které se do diplomové práce nevešly. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with the design of a new power station reconstructed conveyor belt in which there should be an increase in traffic enforcement and in which should be used another drive arrangements, than in the previous one.
It is divided into four main chapters, which are accompanied by a short introduction and conclusion. The first of four chapters deals with the transport belt as a complex, its principles and methods of how to propel the conveyor belt. The following chapter sets out the objectives of this thesis and another chapter discusses issues that refer to the concrete proposal of a new drive and its design. Four main chapters concluding chapter, which deals with various calculations for components and units. This chapter has gone through elected power, through power analysis in the frame of the drive and the driving drum, to check calculations and analysis of the most important parts by using the methods of FEM.
The aim of this work was to create the most comprehensive proposal for a new driving unit, in which every essential element required for proper operation and adequate life of the engine will be controlled. Annexes of this thesis are drawing documentation of power station, drawings of the most important components of the drive and many results of FEM analysis, which were too large, so they cannot be put in the thesis. | en |
dc.format | 86, [20] l. : il. + 2 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 2781355 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | pohon, stanice, pás, dopravník, buben, rám | cs |
dc.subject | drive, station, belt, conveyor, drum, frame | en |
dc.title | Návrh nové pohonné stanice pásového dopravníku | cs |
dc.title.alternative | Design of a New Driving Station of a Belt Conveyor | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Moravec, Vladimír | cs |
dc.date.accepted | 2011-06-09 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 347 - Katedra částí a mechanismů strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | TUR135_FS_N2301_3909T001_40_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |