dc.contributor.advisor | Havlík, Jiří | cs |
dc.contributor.author | Kocián, Tomáš | cs |
dc.date.accessioned | 2011-07-01T10:06:08Z | |
dc.date.available | 2011-07-01T10:06:08Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/88046 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá návrhy a pevnostním výpočtem nestandardního ozubení v průmyslové převodovce. V úvodu práce jsou shrnuty hlavní vlastnosti a výhody nestan-dardního ozubení ve srovnání se standardním profilem ozubení. Dále je provedena analýza hlavních částí současného provedení převodovky. V následující kapitole jsou uvedeny obecné zásady pro návrh geometrie nestandardního ozubení a dále také zjednodušený pev-nostní výpočet těchto soukolí. Na základě uvedených zásad je vytvořeno několik návrhů HCR ozubení, které prokazují zlepšení požadovaných parametrů. V závěru práce jsou na-vrženy nová soukolí. | cs |
dc.description.abstract | This master thesis deals with a design and strength calculation of non-standard gears in the industrial gearbox. The introduction summarizes the main features and benefits of non-standard gears, compared with a standard gear tooth profile. The next part is an analysis of the main parts of the current design of the gearbox. In the following chapter there is an instruction for designing non-standard tooth geometry and a simplified calculation of strength of these gears. Based on these principles is created several designs HCR gears, that showing improving the required parameters. Finally, there is designed a new gear pairs. | en |
dc.format | 67, [14] l. . il. + 2 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 5814501 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | převodovka | cs |
dc.subject | kuželočelní | cs |
dc.subject | HCR | cs |
dc.subject | nestandardní ozubení | cs |
dc.subject | rekonstrukce převodů | cs |
dc.subject | gearbox | en |
dc.subject | bevel-helical | en |
dc.subject | HCR | en |
dc.subject | non standard gear pair | en |
dc.subject | gears reconstruction | en |
dc.title | Rekonstrukce převodů kuželočelní převodovky KTM63 | cs |
dc.title.alternative | Gears Reconstruction of the Bevel-Helical Gearbox KTM63 | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Němček, Miloš | cs |
dc.date.accepted | 2011-06-08 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 347 - Katedra částí a mechanismů strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | KOC345_FS_N2301_3909T001_40_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |