dc.contributor.advisor | Richtář, Michal | cs |
dc.contributor.author | Hrabal, Libor | cs |
dc.date.accessioned | 2011-07-01T10:33:11Z | |
dc.date.available | 2011-07-01T10:33:11Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/88099 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá posouzením vlivu parametrů nasávaného vzduchu na charakteristiky vznětového motoru. Cílem práce je pomocí teoretických výpočtů a experimentálního měření na daném vznětovém přeplňovaném motoru posoudit vliv teploty nasávaného vzduchu na výkon a točivý moment motoru, spotřebu paliva, tlak nasávaného vzduchu, teplotu a tlak spalin před turbodmychadlem, množství nasávaného vzduchu a ostatní měřené veličiny. Také je popsána metodika zkoušení na motorové zkušební stanici a metodika vyhodnocení naměřených dat. | cs |
dc.description.abstract | A master thesis evaluates the intake air parameters influence to diesel engine characteris. The goal of the thesis is determine by use of theoretical calculations and experimental measurements on the diesel turbocharged engine influence of inlet air temperature on engine performance, fuel consumption, intake air pressure, exhaust gas temperature and pressure before the turbocharger, the amount of intake air and the other measured physical quantity. There are also described creation of a testing procedure in engine testing station and methodology for the evaluation of measured results. | en |
dc.format.extent | 1134045 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | vznětový spalovací motor | cs |
dc.subject | turbodmychadlo | cs |
dc.subject | teplota nasávaného vzduchu | cs |
dc.subject | mezichladič stlačeného vzduchu | cs |
dc.subject | množství nasávaného vzduchu | cs |
dc.subject | výkon motoru | cs |
dc.subject | točivý moment motoru | cs |
dc.subject | spotřeba paliva | cs |
dc.subject | efektivní účinnost | cs |
dc.subject | střední efektivní tlak | cs |
dc.subject | diesel combustion engine | en |
dc.subject | turbocharger | en |
dc.subject | intake air temperature | en |
dc.subject | intercooler | en |
dc.subject | intake air amount | en |
dc.subject | engine performance | en |
dc.subject | engine torque | en |
dc.subject | fuel consumption | en |
dc.subject | effective efficiency | en |
dc.subject | mean effective pressure | en |
dc.title | Posouzení vlivu parametrů nasávaného vzduchu na charakteristiky vznětového motoru | cs |
dc.title.alternative | Evaluation of Intake Air Parameters Influence to Diesel Engine Characteristics | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Hruška, Přemysl | cs |
dc.date.accepted | 2011-06-08 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | HRA180_FS_N2301_2301T003_20_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |