Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTeichmann, Dušancs
dc.contributor.authorMiklovič, Tomášcs
dc.date.accessioned2011-07-01T10:47:55Z
dc.date.available2011-07-01T10:47:55Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/88128
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractKoordinace signálních plánů při trojúhelníkové konfiguraci křižovatek Ostrava: Institut dopravy, Fakulta strojní VŠB Technická univerzita Ostrava, 2011,83 s. Diplomová práce, vedoucí: Teichmann, D. Předložená diplomová práce je věnována problematice plošné koordinace křižovatek. V první části práce jsou popsány obecné zásady řízení provozu na křižovatkách, dále je popsána soustava řešených křižovatek a jejich stavební uspořádání. V dalších částech práce je uveden obecný popis matematického modelu včetně podkladů potřebných k řešení daného problému. Následuje vyhodnocení a zpracování potřebných výchozích údajů a vlastní tvorba modelu, včetně jeho transformace do podoby potřebné pro řešení v optimalizačním software Xpress-IVE. V další části práce jsou provedeny experimenty ze sestavenými modely. Tyto experimenty mají za úkol prověření použití matematických modelů pro síťovou koordinaci. V závěru experimentů je stanoveno pásmo koordinovatelnosti. Z výsledků daných experimentů jsou také navrženy signální plány pro řízení křižovatek v trojúhelníkovém uspořádání.cs
dc.description.abstractSignal coordination plans for the triangular configuration of the intersections Ostrava: Institute of Transport, Faculty of Mechanical Engineering VŠB Technical University of Ostrava, 2011.83 p. Thesis, Supervisor: Teichmann, D. This thesis is dedicated to the coordination of planar junctio crossroads. The first section describes the general principles of traffic control at intersections, as described system solved the junctions and their structural arrangement. The other part contains a general description of the mathematical model, including the documents needed to solve the problem. The following evaluation and processing of the data source and custom creation of models, including its transformation into the form needed for solving the optimization software Xpress-IVE. In the next section are drawn from experiments performed models. These experiments are designed to verify the use of mathematical models for network coordination. The results of the experiments are designed to signal plans for the management of intersections in a triangular arrangement.en
dc.format.extent2490676 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkoordinace dopravních proudů, křižovatkycs
dc.subjectcoordination of traffic flows, intersectionsen
dc.titleKoordinace signálních plánů při trojúhelníkové konfiguraci křižovatekcs
dc.title.alternativeSignal Plans of Crossroads Triangle Type Configuration Temporal Coordinationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMadryová, Annacs
dc.date.accepted2011-06-08cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisMIK387_FS_N2301_2301T003_20_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam