dc.contributor.advisor | Teichmann, Dušan | cs |
dc.contributor.author | Miklovič, Tomáš | cs |
dc.date.accessioned | 2011-07-01T10:47:55Z | |
dc.date.available | 2011-07-01T10:47:55Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/88128 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Koordinace signálních plánů při trojúhelníkové konfiguraci křižovatek Ostrava: Institut dopravy, Fakulta strojní VŠB Technická univerzita Ostrava, 2011,83 s. Diplomová práce, vedoucí: Teichmann, D.
Předložená diplomová práce je věnována problematice plošné koordinace křižovatek.
V první části práce jsou popsány obecné zásady řízení provozu na křižovatkách, dále je popsána soustava řešených křižovatek a jejich stavební uspořádání. V dalších částech práce je uveden obecný popis matematického modelu včetně podkladů potřebných k řešení daného problému. Následuje vyhodnocení a zpracování potřebných výchozích údajů a vlastní tvorba modelu, včetně jeho transformace do podoby potřebné pro řešení v optimalizačním software Xpress-IVE. V další části práce jsou provedeny experimenty ze sestavenými modely. Tyto experimenty mají za úkol prověření použití matematických modelů pro síťovou koordinaci. V závěru experimentů je stanoveno pásmo koordinovatelnosti. Z výsledků daných experimentů jsou také navrženy signální plány pro řízení křižovatek v trojúhelníkovém uspořádání. | cs |
dc.description.abstract | Signal coordination plans for the triangular configuration of the intersections Ostrava: Institute of Transport, Faculty of Mechanical Engineering VŠB Technical University of Ostrava, 2011.83 p. Thesis, Supervisor: Teichmann, D.
This thesis is dedicated to the coordination of planar junctio crossroads. The first section describes the general principles of traffic control at intersections, as described system solved the junctions and their structural arrangement. The other part contains a general description of the mathematical model, including the documents needed to solve the problem. The following evaluation and processing of the data source and custom creation of models, including its transformation into the form needed for solving the optimization software Xpress-IVE. In the next section are drawn from experiments performed models. These experiments are designed to verify the use of mathematical models for network coordination. The results of the experiments are designed to signal plans for the management of intersections in a triangular arrangement. | en |
dc.format.extent | 2490676 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | koordinace dopravních proudů, křižovatky | cs |
dc.subject | coordination of traffic flows, intersections | en |
dc.title | Koordinace signálních plánů při trojúhelníkové konfiguraci křižovatek | cs |
dc.title.alternative | Signal Plans of Crossroads Triangle Type Configuration Temporal Coordination | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Madryová, Anna | cs |
dc.date.accepted | 2011-06-08 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | MIK387_FS_N2301_2301T003_20_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |