dc.contributor.advisor | Škapa, Petr | cs |
dc.contributor.author | Kubíček, Jan | cs |
dc.date.accessioned | 2011-07-01T10:54:31Z | |
dc.date.available | 2011-07-01T10:54:31Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/88141 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je porovnat stávající energetickou a emisní zátěž v kraji Vysočina a navrhnout opatření ke snížení energetické a emisní zátěže. V úvodní časti
je charakterizována osobní doprava v kraji. V další části je proveden výpočet energetické
a emisní náročnosti pro všechny druhy dopravy. Dále jsou zde provedeny SWOT analýzy energetické a emisní náročnosti osobní dopravy. Ve třetí části jsou navrhnuta opatření
ke snížení energetické a emisní náročnosti osobní dopravy. Po stránce technologické
je zde navržen matematický model. Po stránce alternativních paliv je zde vytvořen návrh
na zvýšení podílu biosložky v palivech. V poslední části jsou stanoveny závěry pro praxi
a dále je zde provedeno ekonomické zhodnocení. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this thesis is ti compare the current energy and emission burdens
in the Region to propose measures to reduce and emission burdens. The introductory part
is characterized by passenger traffic in the region. In another part of the calculation
is made of energy and emission intensity for all modes of transport. Additionally,
there is a SWOT analysis of energy and emission intensity of passenger transport.
In the third part are suggested measures to reduce energy and emission intensity
of passenger transport. In technology, there is proposed a mathematical model.
In context of alternative fuels, there is a project designed to increase the proportion
of bio-components in fuels. The last part is the determination to practice and there is also performed an economic evaluation. | en |
dc.format.extent | 1010762 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | doprava | cs |
dc.subject | emise | cs |
dc.subject | biopalivo | cs |
dc.subject | trafic | en |
dc.subject | emission | en |
dc.subject | biofuel | en |
dc.title | Energetická a emisní náročnost regionální osobní dopravy | cs |
dc.title.alternative | Energy and Emission Intensity of Regional Passenger Ttraffic | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Bulant, Miroslav | cs |
dc.contributor.referee | Bulant, Miroslav | cs |
dc.date.accepted | 2011-06-08 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | KUB470_FS_N2301_2301T003_20_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |