Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMoravec, Vladimírcs
dc.contributor.authorMarek, Jiřícs
dc.date.accessioned2011-07-01T10:58:35Z
dc.date.available2011-07-01T10:58:35Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/88149
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem a výpočtem čtyřhřídelové jednostupňové redukce nákladního automobilu. V úvodní části práce je popsána redukční převodovka obecně a také je uveden přehled provedení redukcí. Pro určení zatížení, pro které je provedena pevnostní kontrola jednotlivých součástí, je provedena kontrola adhezního omezení. Pro toto zatížení a další zadané parametry je vypracováno konstrukční řešení redukce. Ozubení HCR a hřídele jsou pevnostně zkontrolovány. Pro prvotní posouzení ložisek je stanovena jejich trvanlivost pro maximální zatížení. Dále jsou navrženy a pevnostně zkontrolovány spoje pro přenos krouticího momentu z hřídelí na ozubená kola a naopak. Součástí diplomové práce je sestavný výkres varianty s převodovým poměrem 0,95 a výrobní výkres vloženého ozubeného kola.cs
dc.description.abstractMaster thesis deals with an engineering design and calculation four-shafts one stage gear reduction for a truck. In introductory part of work is describe reduction gear generally and summary of the design reduction. For strength calculation of individual parts is carry out adhesive limitation control. For this load and other specified characteristics is work up an engineering design of the reduction. Gearing HCR and shafts are strength calculation and determinate bearing life for maximum load. Next are designed and strength calculated connection for transmission torque from shafts to gearwheels respectively. Part of master thesis is assembly drawing of the gear ratio 0,95 variants and manufacturing drawing of the insert gearwheel.en
dc.format63, [12] l. : il. + 13 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent4495782 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectredukcecs
dc.subjectredukce nákladního automobilucs
dc.subjectjednostupňová redukce nákladního automobilucs
dc.subjectčtyřhřídelová jednostupňová redukce nákladního automobilucs
dc.subjectreductionen
dc.subjectreduction for a trucken
dc.subjectone stage gear reduction for a trucken
dc.subjectfour-shafts one stage gear reduction for a trucken
dc.titleKonstrukční návrh čtyřhřídelové jednostupňové redukce nákladního automobilucs
dc.title.alternativeDesign of a Four-shafts One Stage Gear Reduction for a Trucken
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHavlík, Jiřícs
dc.date.accepted2011-06-08cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department347 - Katedra částí a mechanismů strojůcs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchKonstrukční a procesní inženýrstvícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisMAR803_FS_N2301_3909T001_40_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam