Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGregušová, Markétacs
dc.contributor.authorBaláž, Patrikcs
dc.date.accessioned2011-07-01T11:19:25Z
dc.date.available2011-07-01T11:19:25Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/88190
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem v oblasti vzduchotechniky a výrobního sortimentu s orientací na celkovou strategii společnosti Flair, a.s. Tématem práce je analyzování marketingového plánování společnosti Flair, a.s., následný návrh a doporučení případných firemních inovací. První část tvoří teoretické kapitoly zabývající se východisky marketingu a postupy tvorby marketingového plánu. Druhá část se zaměřuje na podnik Flair, a.s., konkrétně na jeho současné marketingové plánování a následné srovnání průzkumu ve stanovených oblastech a návrhem konkrétního řešení.cs
dc.description.abstractThe Bachelor thesis is focused on the air-conditioning marketing survey and product range oriented on overall business strategy of the Flair Inc. The aim of the Thesis was to analyse the marketing planning of the Flair Inc. and to propose and advise possible innovative improvements. The first part of the Thesis synthesises theoretical backgrounds dealing with marketing basis and procedures for marketing plan generation. The second part is focused on the company Flair, Inc.; on its current marketing planning and follow-up survey comparison in given fields. Based on the analyses, possible improvements in marketing planning were proposed.en
dc.format.extent1420288 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový pláncs
dc.subjectvzduchotechnikacs
dc.subjectmarketingový průzkumcs
dc.subjectvýrobní sortimentcs
dc.subjectMarketing planen
dc.subjectair conditioningen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectproduct rangeen
dc.titleMarketingový průzkum v oblasti výrobního sortimentu se zaměřením na celkovou strategii firmy Flair, a.s.cs
dc.title.alternativeMarketing Survey in the Field of Product Range to Focus on Overall Strategy of Flair, a.s.en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSchindlerová, Vladimíracs
dc.date.accepted2011-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department345 - Katedra mechanické technologiecs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchPrůmyslové inženýrstvícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisBAL339_FS_B2341_2301R040_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam