dc.contributor.advisor | Szlachta, Tadeáš | cs |
dc.contributor.author | Golik, Roman | cs |
dc.date.accessioned | 2011-07-01T11:39:13Z | |
dc.date.available | 2011-07-01T11:39:13Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/88229 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem dvojkola a kontrolou základních částí. V úvodu práce je stručné uživatelské rozdělení tandemů, dále jsou pak seřazeny jednotlivé možné typy rámu vyráběných dvojkol. Z možných typů a vlastních možností byl navrhnutý typ, který byl nazván CLASSIC. Tandem je dimenzovaný na jízdu po silnici a na maximální váhu cyklistů 90kg. Ve skutečnosti je dvojkolo vyrobeno a poskládáno z normalizovaných dílů. Části, které jsou dimenzovány jen pro obyčejné jízdní kolo a jsou nyní namáhány tzv. dvojitým zatížením byly z důvodu bezpečnosti kontrolovány. Dvojkolo je vyrobeno, bezpečné a plně funkční. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with product design and testing of tandem basicparts. The introduction isa brief user's tandem division, listed beloware the different type sof frames can be manufactured wheelsets. Ofthe possible types and cystom options have been suggested the type that was called CLASSIC. Tandem is dimensioned to ride along the road and cyclists maximum weight 90 kg. In fact, the wheelset ismade and assembler from standard parts. Parts that are designedonly for ordinary bicycle, and are now strained the so-called doubleburden has been checker fot safety. Wheelset is made, safe and fully functional. | en |
dc.format | 36 l. : il. + 2 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 3742230 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | tandem | cs |
dc.subject | výkon | cs |
dc.subject | rám | cs |
dc.subject | síla | cs |
dc.subject | prut | cs |
dc.subject | řetěz | cs |
dc.subject | svar | cs |
dc.subject | osa | cs |
dc.subject | ložisko | cs |
dc.subject | tandem | en |
dc.subject | exercise | en |
dc.subject | frame | en |
dc.subject | power | en |
dc.subject | rod | en |
dc.subject | chain | en |
dc.subject | welds | en |
dc.subject | axle | en |
dc.subject | bearing | en |
dc.title | Konstrukční návrh dvojkola | cs |
dc.title.alternative | Design of a Tandem Bicycle | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Pišťáček, Daniel | cs |
dc.date.accepted | 2011-06-06 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 347 - Katedra částí a mechanismů strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukce strojů a zařízení | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | GOL126_FS_B2341_2302R010_40_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |