dc.contributor.advisor | Tuček, František | cs |
dc.contributor.author | Palich, Kristián | cs |
dc.date.accessioned | 2011-07-01T11:53:55Z | |
dc.date.available | 2011-07-01T11:53:55Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/88258 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Tato práce pojednává o návrhu stanoviště k provádění motorových zkoušek na letišti Leoše Janáčka, Ostrava - Mošnov pro letouny Boeing série 737, Airbus A319/320/321 a letoun Saab 340. Pozornost nejdříve směřuje k obecnému popisu motorových zkoušek, které se na těchto letounech provádějí. Následující kapitola se věnuje bezpečnosti při vykonávání motorových zkoušek, která je zcela nezbytná a měla by být vždy na prvním místě. Popisu stávajícího stanoviště k provádění motorových zkoušek je vysvětlena v kapitole čtvrté, zde je objasněn aktuální stav a princip vykonávání motorových zkoušek. Poslední a nejdůležitější kapitola se zabývá samotným předběžným návrhem stanoviště k prováděni motorových zkoušek. Jedná se zde především o vylepšení stávajícího stanoviště o prvky, které napomáhají ke zlepšení bezpečnosti leteckého provozu a ke zvýšení bezpečnosti obsluhujícího personálu. | cs |
dc.description.abstract | This work deals with Aircraft Engine Run-up Station Site at Leoš Janáček, Ostrava – Mošnov aerodrome for series of Boeing 737, Airbus 319/320/321 and Saab 340. At first it is focused on the general description of engine tests, which are performed on these aircraft. The next chapter deals with the safety in engine tests, which is absolutely necessary and should always be at the forefront. Description of the current run-up station is described in the third chapter, there is described only the status and the principle of the motor tests. Last and the most important chapter deals with the very estimate plan of run-up station for engine tests. This part of thesis deals with the improvement of the existing run-up station adding various elements that help to improve aircraft safety and the safety of operating personnel. | en |
dc.format.extent | 5380346 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Motorové zkoušky, dopravní letoun, stanoviště k provádění motorových zkoušek | cs |
dc.subject | Run-up station site, aerodrome, aircraft | en |
dc.title | Stanoviště k provádění motorových zkoušek letadel | cs |
dc.title.alternative | Aircraft Engine Run Station Site | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Horecký, Rostislav | cs |
dc.date.accepted | 2011-06-07 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Technologie letecké dopravy | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technologie údržby letecké techniky | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | PAL398_FS_B3712_3708R038_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |