dc.contributor.advisor | Martinec, František | cs |
dc.contributor.author | Skotnica, Vojtech | cs |
dc.date.accessioned | 2011-07-01T12:00:02Z | |
dc.date.available | 2011-07-01T12:00:02Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/88270 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá návrhem konstrukce bezpilotního létajícího prostředku s kolmým startem a přistáním. První část je zaměřena na analýzu využívaných a vyvíjených konstrukčních řešení těchto prostředků. Druhá část obsahuje vyhodnocení a výběr koncepce pro vlastní návrh. Návrh konstrukce má vyhovět požadavkům na něj kladených ze strany řídicího systému, pohonných jednotek a možnosti variabilního umístění užitečného nákladu. Dále popisuje jednotlivé celky navrhované konstrukce s uvedením jejich vlastností. V poslední části je provedena částečná realizace konstrukce a předvedena její použitelnost. Závěr práce nastíní směr, jakým by realizace konstrukce měla pokračovat, aby bylo možné přistoupit k letovým testům. | cs |
dc.description.abstract | Bachelor thesis is dealing with design of unmanned aerial vehicle with vertical take-off and landing characteristics. The leading chapter provides anlysis of developed vehicles as well as vehicles in service. In the following chapter there is evaluation and selection of concept for design. Design has to meet the demands of control system, propulsion and variability of load location. Next there is description of each part of designed construction with their characteristics. The last part deals with partial realization wich shows utilization of vehicle. Direction of further development for flight testing is specified in summary. | en |
dc.format.extent | 14519767 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Bezpilotní létající prostředek | cs |
dc.subject | Letouny s vertikálním vzletem a přistáním | cs |
dc.subject | Konvertoplán | cs |
dc.subject | Unmanned aerial vehicle | en |
dc.subject | VTOL | en |
dc.subject | Tiltrotor | en |
dc.title | Návrh konstrukce UAV s elektropohonem | cs |
dc.title.alternative | Design UAV with Electrodrive | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Tichavský, Vladimír | cs |
dc.date.accepted | 2011-06-07 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Technologie letecké dopravy | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technologie údržby letecké techniky | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | SKO0008_FS_B3712_3708R038_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |