dc.contributor.advisor | Tuček, František | cs |
dc.contributor.author | Dluhoš, Jakub | cs |
dc.date.accessioned | 2011-07-01T12:57:57Z | |
dc.date.available | 2011-07-01T12:57:57Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/88384 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá návrhem mobilního pracoviště pro výjezdovou skupinu lehké údržby zaměřenou na typ letounu Boeing 737. V práci je nastíněna problematika letecké legislativy a vliv lidského činitele na činnost technika údržby letadel. Jsou zde popsány technologické postupy při provádění lehké údržby a shrnutá problematika údržby jako taková. Zhodnocen je rovněž současný stav mobilního pracoviště pro výjezdovou skupinu lehké údržby ve firmě JOB AIR Technic, a.s. a je proveden návrh na optimalizaci pracoviště. Práci zakončuje ekonomický rozbor, který se zabývá jak nákupem vozu, tak možností uspořádání nákladového prostoru jako přestavby na servisní vůz. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with the design of a mobile workplace for a line maintenance crew specialized on maintenance of a Boeing 737. This thesis describes issues about aviation laws and the influence of the human factor on the activities of an aircraft maintenance technician. There is described technological processes used during light maintenance. The present state
of the mobile workplace for the line maintenance crew at the company JOB AIR Technic is considered to be inappropriate and therefore this is a project for its workplace optimalization.This work concludes with an economic analysis, which deals with the purchase of vehicles and cargo space layout options such as reconstruction of the service car. | en |
dc.format.extent | 1848604 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | údržba letadel | cs |
dc.subject | servisní vůz | cs |
dc.subject | mobilní pracoviště | cs |
dc.subject | lehká údržba | cs |
dc.subject | Boeing 737 | cs |
dc.subject | letecká legislativa | cs |
dc.subject | lidský činitel | cs |
dc.subject | aircraft maintenance | en |
dc.subject | service car | en |
dc.subject | mobile workplace | en |
dc.subject | light maintenance | en |
dc.subject | Boeing 737 | en |
dc.subject | aviation law | en |
dc.subject | human factor | en |
dc.title | Mobilní pracoviště pro výjezdovou skupinu lehké údržby | cs |
dc.title.alternative | Optimization of Mobile Workplace for Line Maintenance Crew | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Horecký, Rostislav | cs |
dc.date.accepted | 2011-06-07 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Technologie letecké dopravy | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technologie údržby letecké techniky | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | DLU050_FS_B3712_3708R038_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |