Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNečas, Liborcs
dc.contributor.authorKocourek, Rostislavcs
dc.date.accessioned2011-07-01T13:09:37Z
dc.date.available2011-07-01T13:09:37Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/88407
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá vytvořením projektu systému vědeckých konferencí v oboru průmyslového managementu s využitím znalostí marketingového mixu. Cílem práce je navržení projektu vědecké konference s použitím čtyř složek marketingové mixu (tzv. „4 P“), kterými jsou: produkt, místo, propagace a cena. Konference byla pořádána za účelem navázání spolupráce, kontaktů, získání teoretických poznatků a praktických zkušeností odborníků v daném oboru a hledání řešení problému. Výsledkem projektu je návrh postupu realizace projektu s navržením zpětné vazby pro tvorbu opakování konferencí a jejich časových rozvrhů. Tento projekt vědecké konference může sloužit jako předloha pro všechny fakulty, které se rozhodnou konference organizovat.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with project development of scientific conferences in the branch of industrial management, using knowledge of the marketing mix. The point of this project is to formulate a scientific conference with using the four components of marketing mix (the "4 Ps"), which are: product, place, promotion and price. The conference was organized to engage with, contacts, gaining theoretical knowledge and practical experience of experts in the branch and finding solutions to the problem. The result of this work is a proposal for the project by designing the feedback to create repetition conference schedule. This project of scientific conference can serve as a model for all schools, which will to organize the conference.en
dc.format.extent3765480 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonferencecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectmístocs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectcenacs
dc.subjectconferenceen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectproducten
dc.subjectplaceen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectpriceen
dc.titleMarketingový mix projektu vědeckých konferencí v oboru průmyslového managementucs
dc.title.alternativeMarketing Mix of Project Scientific Conferences in the Branch of Industrial Managementen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSchindlerová, Vladimíracs
dc.date.accepted2011-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department345 - Katedra mechanické technologiecs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchPrůmyslové inženýrstvícs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisKOC436_FS_B2341_2301R040_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam