dc.contributor.advisor | Volner, Rudolf | cs |
dc.contributor.author | Pálka, Adam | cs |
dc.date.accessioned | 2011-07-01T13:32:27Z | |
dc.date.available | 2011-07-01T13:32:27Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/88452 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá popisem, rozborem a analýzou inerciálního referenčního systému (IRS). V úvodu autor popisuje některé současné a možné budoucí problémy letecké dopravy. Konstatuje, že je teoreticky možné je částečně řešit pomocí IRS. Definuje a analyzuje současný stav a vlastnosti IRS. Popisuje hardware-ové a software-ové řešení IRS. Stručně shrnuje historii bezpilotních letounů a aplikaci IRS v jejich regulační soustavě. Diskutuje o možné budoucnosti letecké dopravy, vyvoji a aplikaci IRS. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with description and analysis of the inertial reference system (IRS). In the introduction, the author describes some of the current and possible future problems of the air transport. Theoretically, the problems can be partially solved by the IRS. The author also describes and analyzes the current state and characteristics of the IRS. He also describes the hardware and software solutions of the IRS. The thesis also contains a brief summary of the history of the unmanned aircrafts and the usage of the IRS in their regulatory system. The possible future of the air transport, development and usage of the IRS is also being discussed. | en |
dc.format.extent | 4890012 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | inerciální referenční systém | cs |
dc.subject | setrvačník | cs |
dc.subject | akcelerometr | cs |
dc.subject | inercial reference system | en |
dc.subject | flywheel | en |
dc.subject | accelerometer | en |
dc.title | Inerciální referenční systém | cs |
dc.title.alternative | Inercial Reference System | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Schwarz, David | cs |
dc.date.accepted | 2011-06-09 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Technologie letecké dopravy | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technologie letecké dopravy | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | PAL307_FS_B3712_3708R036_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |