dc.contributor.advisor | Šimoník, Petr | cs |
dc.contributor.author | Miksa, Radim | cs |
dc.date.accessioned | 2011-07-01T13:32:57Z | |
dc.date.available | 2011-07-01T13:32:57Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/88453 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá rozborem vysokotlakého vstřikování paliva vznětového motoru se systémem Common Rail. Úvodní část popisuje druhy a vývojové trendy systému Common Rail. Další část je věnovaná podrobnější analýze jednotlivých části a prvků systému a jejich principy funkce. V závěru práce jsou uvedeny nejčastější závady analyzovaného systémů. | cs |
dc.description.abstract | The Barchelor`s work deals with the analysis of the high pressure propellant injection of the compression ignition with the Common Rail system. The prefatory part describes types and development trends of the Common Rail system. The next part is dedicated to more detailed analysis of the particular system parts and elements and their functional principles. In the conclusion of the work there are given the most frequent failures of the systems analyzed. | en |
dc.format | Neuvedeno | cs |
dc.format.extent | 2816159 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Common Rail | cs |
dc.subject | vznětový motor | cs |
dc.subject | vstřikovač | cs |
dc.subject | vysokotlaké čerpadlo | cs |
dc.subject | řídící jednotka EDC | cs |
dc.subject | Common Rail | en |
dc.subject | diesel engine | en |
dc.subject | injector | en |
dc.subject | high pressure pump | en |
dc.subject | the EDC control unit | en |
dc.title | Principy a analýza systému přímého vysokotlakého vstřikování Common Rail | cs |
dc.title.alternative | Principle and Analysis of Direct Fuel Injection System (Common Rail) | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Vaculík, Petr | cs |
dc.date.accepted | 2011-06-10 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programy | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Mechatronika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Automobilová elektronika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2790 | cs |
dc.identifier.thesis | MIK661_USP_B3943_3906R007_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |