Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠčurek, Radomírcs
dc.contributor.authorOndra, Jancs
dc.date.accessioned2011-07-01T14:41:32Z
dc.date.available2011-07-01T14:41:32Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/88588
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractV úvodní části diplomové práce je nastíněna problematika kritické infrastruktury, a to jak na národní, tak na evropské úrovni. Dále jsou zde shrnuty stěžejní právní předpisy v oblasti letecké dopravy a také mezinárodní úmluvy, které se touto oblastí zabývají. Následuje výčet hrozeb, které mohou negativně ovlivnit situaci v letecké dopravě. Na základě těchto identifikovaných hrozeb je pomocí grafických a výpočtových metod provedena analýza rizik. Tímto jsou vybrána nežádoucí rizika, pro která je nutno navrhnout další bezpečnostní opatření. Následuje analýza závislosti letecké dopravy na ostatních oblastech kritické infrastruktury. V závěru jsou v diplomové práci posouzeny možnosti současné detekční techniky pro zjištění přítomnosti nebezpečných látek a nástražných výbušných systémů, nové metody ochrany objektů a jejich perimetru a jsou zde navržena inovativní organizační a režimová opatření k eliminaci rizik.cs
dc.description.abstractAt the beginning of the thesis deals with the problems of critical infrastructure, both at national and european level. There are also summarized important laws for air traffic and the other international conventions in aviation. The following part contains a list of threats that may negatively affect the situation in air transport. Based on the identified threats, using graphical and quantitative methods of risk analysis, the risks of adverse are chosen. Further, an analysis of air traffic‘s dependency on the other areas of critical infrastructure is created. In the conclusion of this thesis are presented the modern screening devices which are able to detect the hazardous substances and explosives, new methods of objects and their perimeter’s protection and proposes an innovative organization and the regime's measures to risks elimination.en
dc.format82, [34] l. : il.cs
dc.format.extent1812094 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbezpečnost letecké dopravycs
dc.subjectdetekční zařízenícs
dc.subjectletadlocs
dc.subjectletištěcs
dc.subjectaviation securityen
dc.subjectdetection equipmenten
dc.subjectaircraften
dc.subjectairportsen
dc.titleOchrana kritické infrastruktury - oblast letecké dopravycs
dc.title.alternativeCritical Infrastructure Protection – Area of Air Transporten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMaršálek, Danielcs
dc.date.accepted2011-06-02cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department050 - Katedra ochrany obyvatelstvacs
dc.thesis.degree-programPožární ochrana a průmyslová bezpečnostcs
dc.thesis.degree-branchBezpečnostní plánovánícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2720cs
dc.identifier.thesisOND218_FBI_N3908_3908T007_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam