dc.contributor.advisor | Hudeček, Leopold | cs |
dc.contributor.author | Svoboda, Roman | cs |
dc.date.accessioned | 2011-07-01T16:46:32Z | |
dc.date.available | 2011-07-01T16:46:32Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/88834 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Anotace
Cílem bakalářské práce je problematika z oblasti zlepšení spolehlivosti vybraných parametrů kolejnic, zaměřená na kontrolu, údržbu a metody zjišťování závad součástí železničního svršku a to zejména kolejnic. Vedle rozboru metod zjišťování vad kolejnic a způsobů jejich odstraňování byly posouzeny vlivy změn tvarových parametrů kolejnic na jejich životnost. Možné způsoby a metody dosažení těchto parametrických změn zejména v rámci údržby kolejnic, které jsou již provozovány a používány. V práci je prezentován pravděpodobnostní vývoj defektoskopických vad kolejnic a jeho vzájemná interakce na technicko-ekonomické ukazatele včetně závěrečných doporučení. Pro tato hodnocení jsou použita naměřená data z konkrétního traťového úseku Vsetín – Velké Karlovice. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this Bachelor work is the issue of improving the reliability of selected parameters of tracks, focusing on inspection, maintenance and fault detection methods of the superstructure, especially rails. In addition to the analysis of defects detection methods of rails and ways for their removal have been assessed the effects of changes of shape parameters of the rails on their service life. Possible ways and methods to achieve these parametric changes, especially in the maintenance of tracks, which are already operated and used. The work presents the development of rails flaw detection of defects and their interaction on technical-economic indicators, including the final recommendations. For these assessments are used measured data from a particular track section Vsetin - Velké Karlovice. | en |
dc.format | 58 l. : il. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 5236305 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | opatření | cs |
dc.subject | zlepšení | cs |
dc.subject | spolehlivosti | cs |
dc.subject | vybraných | cs |
dc.subject | parametrů | cs |
dc.subject | kolejnic | cs |
dc.subject | measures | en |
dc.subject | improve | en |
dc.subject | reliability | en |
dc.subject | selected | en |
dc.subject | parameters | en |
dc.subject | rails | en |
dc.title | Opatření pro zlepšení spolehlivosti vybraných parametrů kolejnic | cs |
dc.title.alternative | Measures to Improve the Reliability of Selected Parameters of Rails | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2011-05-24 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | SVO365_FAST_B3607_3647R020_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |