dc.contributor.advisor | Křivda, Vladislav | cs |
dc.contributor.author | Valeček, Lukáš | cs |
dc.date.accessioned | 2011-07-01T17:21:21Z | |
dc.date.available | 2011-07-01T17:21:21Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/88902 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je vytvoření simulačního modelu dvou blízkých křižovatek podle vlastního uváženého výběru. Jedna křižovatka bude okružní a druhá bude řízena světelným signalizačním zařízením. První část práce obsahuje popis a charakteristiku vybrané lokality.
V dalších částech jsou vyhodnoceny dopravní průzkumy, kapacitní výpočty a analyzovány konfliktní situace. Na závěr je vytvořena simulace v programu PTV VISSIM a navrženy vhodné řešení organizace a řízení provozu, které jsou nakonec zhodnoceny. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this work is a simulation model of two nearby intersections own a deliberate choice. The first intersection will be roundabout and the second will be controlled by lights. The first part contains the description and characterization of selected sites. In the next sections will be evaluated traffic surveys, capacitance calculations and analyzed the conflict situation. And the end will be created simulation program PTV VISSIM and proposed appropriate solutions to the organization and management, which will be ultimately evaluated. | en |
dc.format | 55, [36] l. : il. + 4 příl. + 1 DVD-R | cs |
dc.format.extent | 4078529 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | okružní křižovatka, světelně řízená křižovatka, ovlivnění, konfliktní situace, kapacitní výpočty | cs |
dc.subject | roundabout, light controlled intersection, influencing, conflict situations, capacitance calculations | en |
dc.title | Interakce okružní a světelně řízené křižovatky | cs |
dc.title.alternative | Interaction of Roundabout and Signalized Intersection | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2011-05-24 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | VAL578_FAST_B3607_3607R042_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |