Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZdařilová, Renatacs
dc.contributor.authorŠkrobianová, Janacs
dc.date.accessioned2011-07-01T17:55:41Z
dc.date.available2011-07-01T17:55:41Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/88969
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na problematiku bezbariérovosti přístupových komunikací a přilehlých prostranství. Úvodní část se zabývá pojmy v oblasti bezbariérového užívání, legislativou a rozdělením osob, kterých se bezbariérovost bezprostředně týká. Dále práce seznamuje s možností, jak mohou města dosáhnout toho, aby se lidé s omezenou schopností pohybu a orientace mohli volně pohybovat a nepřekonávat překážky – bariéry. Hovoří se hlavně o dotačním programu Národní rozvojový program mobility pro všechny, který vyhlašuje česká vláda. Další část práce je zaměřena na analýzu stávajících přístupových komunikací a s nimi souvisejících přechodů pro chodce a míst pro přecházení, analýzu městské hromadné dopravy a možnosti parkování. V následující části práce jsou navrženy stavební úpravy analyzovaného stavu bariér, a to tak, aby plnily svou funkci pro hendikepované lidi. Práce je zakončena orientačním propočtem nákladů na nutné stavební úpravy.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on the accessibility issues of barrier-free access roads and adjacent areas. The introductory section will introduce the concept of wheelchair use and legislation, the division of people which directly relates to wheelchair accessibility and an explanation of some important concepts. Further, you will learn from the work the ways in which cities can achieve that people with limited mobility move about freely and do not negotiate obstacles - barriers. We talk mainly about the grant program of the National Development Programme of Mobility for All which has been proposed by the Czech government. The next part is focused on analyzing the existing access roads and associated pedestrian crossings and crossing points, public transport and parking options. In the final section of the work, alterations and an analyzed status of barriers so as to perform their function for disabled people are proposed and interact with each other and followed up with complementary. The thesis is closed by the indicative costing of the necessary structural adjustments.en
dc.format43 l. : il. + 10 příl.cs
dc.format.extent3402682 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbariéracs
dc.subjecthendikepcs
dc.subjectsignální páscs
dc.subjectvarovný páscs
dc.subjecttramvajová zastávkacs
dc.subjectbarrieren
dc.subjecthandicapen
dc.subjectsignal stripen
dc.subjectwarning stripen
dc.subjecttram stopen
dc.titleBezbariérové užívání SŠSaD Ostrava-Zábřeh – část 1cs
dc.title.alternativeBarier-free use of SŠSaD Ostrava-Zábřeh – part 1en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department222 - Katedra městského inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchMěstské stavitelství a inženýrstvícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisSKR137_FAST_B3607_3647R018_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam