Show simple item record

dc.contributor.advisorLahuta, Hynekcs
dc.contributor.authorKrálová, Miroslavacs
dc.date.accessioned2011-07-01T17:56:43Z
dc.date.available2011-07-01T17:56:43Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/88971
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractPráce se zabývá stabilitním posouzením plošného založení železniční zastávky a výpočtu napěťo-deformačních stavů v tělese nového násypu. Vstupní parametry byly získány z geotechnického průzkumu pro konkrétní základové poměry (dynamická penetrace, laboratorní zkoušky). Pro řešení cílů práce je použit programový softwaru GEO5 společnosti FINE s.r.o. Byly využity moduly stabilita svahu a MKP (metoda konečných prvků). Pro ověření výsledků dosažených modelováním byl proveden ruční výpočet stability pro nejnebezpečnější smykovou plochu dle Pettersonovy proužkové metody. V závěru je provedeno vyhodnocení i s možným návrhem řešením kombinace plošného a hlubinného základu.cs
dc.description.abstractThe work deals with the stability of spread foundation the railway station and the calculation of stress-strain states in the body of the new embankment. Input parameters were obtained from the geotechnical exploration for the specific subsoil conditions (dynamic penetration, laboratory tests). To address the objectives of the work program is used by software GEO5 FINE Ltd. Modules were used in slope stability and FEM (finite element method). To verify the results obtained by modeling was performed hand calculation of stability for the most dangerous slip surface according to Petterson belt method. In conclusion, an evaluation of possible design solutions with a combination of spread and and deep foundation.en
dc.format46, [13] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent4718452 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstabilita svahucs
dc.subjectMKPcs
dc.subjectPettersonova proužková metodacs
dc.subjectslope stabilityen
dc.subjectFEMen
dc.subjectPetterson belt methoden
dc.titleNávrh alternativního řešení zajištění železniční tratics
dc.title.alternativeDesign of Alternative Solution Ensuring Railway Tracken
dc.typeBakalářská prácecs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchGeotechnikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisKRA515_FAST_B3607_3647R017_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record