dc.contributor.advisor | Lahuta, Hynek | cs |
dc.contributor.author | Králová, Miroslava | cs |
dc.date.accessioned | 2011-07-01T17:56:43Z | |
dc.date.available | 2011-07-01T17:56:43Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/88971 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Práce se zabývá stabilitním posouzením plošného založení železniční zastávky a výpočtu napěťo-deformačních stavů v tělese nového násypu. Vstupní parametry byly získány z geotechnického průzkumu pro konkrétní základové poměry (dynamická penetrace, laboratorní zkoušky). Pro řešení cílů práce je použit programový softwaru GEO5 společnosti FINE s.r.o. Byly využity moduly stabilita svahu a MKP (metoda konečných prvků). Pro ověření výsledků dosažených modelováním byl proveden ruční výpočet stability pro nejnebezpečnější smykovou plochu dle Pettersonovy proužkové metody. V závěru je provedeno vyhodnocení i s možným návrhem řešením kombinace plošného a hlubinného základu. | cs |
dc.description.abstract | The work deals with the stability of spread foundation the railway station and the calculation of stress-strain states in the body of the new embankment. Input parameters were obtained from the geotechnical exploration for the specific subsoil conditions (dynamic penetration, laboratory tests). To address the objectives of the work program is used by software GEO5 FINE Ltd. Modules were used in slope stability and FEM (finite element method). To verify the results obtained by modeling was performed hand calculation of stability for the most dangerous slip surface according to Petterson belt method. In conclusion, an evaluation of possible design solutions with a combination of spread and and deep foundation. | en |
dc.format | 46, [13] l. : il. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 4718452 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | stabilita svahu | cs |
dc.subject | MKP | cs |
dc.subject | Pettersonova proužková metoda | cs |
dc.subject | slope stability | en |
dc.subject | FEM | en |
dc.subject | Petterson belt method | en |
dc.title | Návrh alternativního řešení zajištění železniční trati | cs |
dc.title.alternative | Design of Alternative Solution Ensuring Railway Track | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2011-05-26 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Geotechnika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | KRA515_FAST_B3607_3647R017_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |