dc.contributor.advisor | Křivda, Vladislav | cs |
dc.contributor.author | Ptáček, Jiří | cs |
dc.date.accessioned | 2011-07-01T17:58:16Z | |
dc.date.available | 2011-07-01T17:58:16Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/88974 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá využitím mikrosimulačního softwaru PTV VISSIM pro navrhování úprav na křižovatkách s ohledem na bezpečnost a plynulost silničního provozu. Po vlastním výběru křižovatek Rudná – 17. listopadu a 17. listopadu – Vřesinská jsou nejprve získány a vyhodnoceny vstupní údaje simulace a další údaje nezbytné pro zhodnocení úprav.
Byly navrženy dvě variantní úpravy přestavby. První varianta řeší přestavbu obou křižovatek na standardní turbo-okružní křižovatky, druhá varianta řeší přestavbu křižovatky Rudná – 17. listopadu na řízenou. Oba variantní návrhy jsou posouzeny mikroskopickou simulací na základě které byla vybrána varianta 2. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis addresses the use micro-simulation software PTV VISSIM for design modifications to the intersections with regard to safety and traffic flow. After self-select intersections Rudná – 17. listopadu and 17. listopadu – Vřesinská are first obtained and evaluated by simulation input data and other information necessary to evaluate the adjustments.
There were proposed two alternative conversion adjustments. The first option deals with the reconstruction of the two intersections on a standard turbo-roundabouts, the second option deals with reconstruction of the intersection Rudná – 17. listopadu in the Signalized intersection. The two alternative proposals are assessed on the basis of microscopic simulation which Option 2 was selected. | en |
dc.format | 57, [46] l. : il. + 9 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 6662785 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | světelně řízená křižovatka | cs |
dc.subject | neřízená křižovatka | cs |
dc.subject | standardní turbo-okružní křižovatka | cs |
dc.subject | simulace | cs |
dc.subject | mikrosimulace | cs |
dc.subject | dopravní modelování | cs |
dc.subject | PTV VISSIM | cs |
dc.subject | dopravní průzkum | cs |
dc.subject | posouzení kapacity | cs |
dc.subject | prognóza intenzit dopravy | cs |
dc.subject | videoanalýza konfliktních situací | cs |
dc.subject | signalized intersection | en |
dc.subject | non-signalized intersection | en |
dc.subject | standard turbo-roundabouts | en |
dc.subject | simulation | en |
dc.subject | micro-simulation | en |
dc.subject | traffic modelling | en |
dc.subject | PTV VISSIM | en |
dc.subject | traffic survey | en |
dc.subject | capacity assessment | en |
dc.subject | forecast traffic volume | en |
dc.subject | video analysis of conflict situations | en |
dc.title | Interakce neřízené a světelně řízené křižovatky | cs |
dc.title.alternative | Interaction of Non-Signalized and Signalized Intersection | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2011-05-24 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní inženýrství | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | PTA073_FAST_B3607_3607R042_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |