Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKřivda, Vladislavcs
dc.contributor.authorPtáček, Jiřícs
dc.date.accessioned2011-07-01T17:58:16Z
dc.date.available2011-07-01T17:58:16Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/88974
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá využitím mikrosimulačního softwaru PTV VISSIM pro navrhování úprav na křižovatkách s ohledem na bezpečnost a plynulost silničního provozu. Po vlastním výběru křižovatek Rudná – 17. listopadu a 17. listopadu – Vřesinská jsou nejprve získány a vyhodnoceny vstupní údaje simulace a další údaje nezbytné pro zhodnocení úprav. Byly navrženy dvě variantní úpravy přestavby. První varianta řeší přestavbu obou křižovatek na standardní turbo-okružní křižovatky, druhá varianta řeší přestavbu křižovatky Rudná – 17. listopadu na řízenou. Oba variantní návrhy jsou posouzeny mikroskopickou simulací na základě které byla vybrána varianta 2.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis addresses the use micro-simulation software PTV VISSIM for design modifications to the intersections with regard to safety and traffic flow. After self-select intersections Rudná – 17. listopadu and 17. listopadu – Vřesinská are first obtained and evaluated by simulation input data and other information necessary to evaluate the adjustments. There were proposed two alternative conversion adjustments. The first option deals with the reconstruction of the two intersections on a standard turbo-roundabouts, the second option deals with reconstruction of the intersection Rudná – 17. listopadu in the Signalized intersection. The two alternative proposals are assessed on the basis of microscopic simulation which Option 2 was selected.en
dc.format57, [46] l. : il. + 9 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent6662785 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsvětelně řízená křižovatkacs
dc.subjectneřízená křižovatkacs
dc.subjectstandardní turbo-okružní křižovatkacs
dc.subjectsimulacecs
dc.subjectmikrosimulacecs
dc.subjectdopravní modelovánícs
dc.subjectPTV VISSIMcs
dc.subjectdopravní průzkumcs
dc.subjectposouzení kapacitycs
dc.subjectprognóza intenzit dopravycs
dc.subjectvideoanalýza konfliktních situacícs
dc.subjectsignalized intersectionen
dc.subjectnon-signalized intersectionen
dc.subjectstandard turbo-roundaboutsen
dc.subjectsimulationen
dc.subjectmicro-simulationen
dc.subjecttraffic modellingen
dc.subjectPTV VISSIMen
dc.subjecttraffic surveyen
dc.subjectcapacity assessmenten
dc.subjectforecast traffic volumeen
dc.subjectvideo analysis of conflict situationsen
dc.titleInterakce neřízené a světelně řízené křižovatkycs
dc.title.alternativeInteraction of Non-Signalized and Signalized Intersectionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní inženýrstvícs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisPTA073_FAST_B3607_3607R042_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam