dc.contributor.advisor | Ožanová, Eva | cs |
dc.contributor.author | Varecha, Martin | cs |
dc.date.accessioned | 2012-01-27T15:28:36Z | |
dc.date.available | 2012-01-27T15:28:36Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/89922 | |
dc.description | Import 27/01/2012 | cs |
dc.description.abstract | Obsahem této diplomové práce je popsat dosavadní zkušenosti a technologické postupy v oblasti řešení tělesa železničního spodku na mostní objekty s ohledem na optimalizaci technických parametrů, finančních nákladů, nároků na výluky provozu železniční trati a platnou legislativu. Výsledkem této práce je srovnání technologických postupů pro realizaci přechodu železničního tělesa na mostní objekty na konkrétním úseku železniční trati s výsledným doporučením. V závěru je popsán vliv přechodových oblastí na GPK v rámci záručních lhůt a následných oprav. | cs |
dc.description.abstract | The purpose of this diploma thesis is to describe current experience and technological processes in the area of engineering of the body of railway underside of bridge objects with regard to optimization of technical parameters, financial costs, demands on traffic closures on the railway and valid legislation. The output of this thesis is a comparison of technological processes for building a transition of a railway body to bridge objects, carried out on a specific part of railway together with conclusive recommendations. The concluding part describes the influence of the transitory parts on GPK in the framework of warranty periods and subsequent repairs. | en |
dc.format | 85, [6] l. : il. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 10548931 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | pláň tělesa železničního spodku | cs |
dc.subject | přechodový klín | cs |
dc.subject | přechodová oblast | cs |
dc.subject | statický modul přetvárnosti | cs |
dc.subject | statická zatěžovací zkouška | cs |
dc.subject | zesílená konstrukce pražcového podloží | cs |
dc.subject | železniční spodek | cs |
dc.subject | železniční svršek | cs |
dc.subject | top surface of the sub-ballast | en |
dc.subject | transition zone backfill | en |
dc.subject | transition area | en |
dc.subject | static modulus of deformation | en |
dc.subject | static plate load test | en |
dc.subject | strenghtening of subgrade | en |
dc.subject | track substructuture (subgrade) | en |
dc.subject | track superstructure | en |
dc.title | Přechod železničního spodku na mostní objekty | cs |
dc.title.alternative | Passing Substructure on Bridge Constructions | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Dobiáš, Lumír | cs |
dc.date.accepted | 2012-01-11 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | VAR085_FAST_N3607_3607T036_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |