Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOžanová, Evacs
dc.contributor.authorVarecha, Martincs
dc.date.accessioned2012-01-27T15:28:36Z
dc.date.available2012-01-27T15:28:36Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89922
dc.descriptionImport 27/01/2012cs
dc.description.abstractObsahem této diplomové práce je popsat dosavadní zkušenosti a technologické postupy v oblasti řešení tělesa železničního spodku na mostní objekty s ohledem na optimalizaci technických parametrů, finančních nákladů, nároků na výluky provozu železniční trati a platnou legislativu. Výsledkem této práce je srovnání technologických postupů pro realizaci přechodu železničního tělesa na mostní objekty na konkrétním úseku železniční trati s výsledným doporučením. V závěru je popsán vliv přechodových oblastí na GPK v rámci záručních lhůt a následných oprav.cs
dc.description.abstractThe purpose of this diploma thesis is to describe current experience and technological processes in the area of engineering of the body of railway underside of bridge objects with regard to optimization of technical parameters, financial costs, demands on traffic closures on the railway and valid legislation. The output of this thesis is a comparison of technological processes for building a transition of a railway body to bridge objects, carried out on a specific part of railway together with conclusive recommendations. The concluding part describes the influence of the transitory parts on GPK in the framework of warranty periods and subsequent repairs.en
dc.format85, [6] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent10548931 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpláň tělesa železničního spodkucs
dc.subjectpřechodový klíncs
dc.subjectpřechodová oblastcs
dc.subjectstatický modul přetvárnostics
dc.subjectstatická zatěžovací zkouškacs
dc.subjectzesílená konstrukce pražcového podložícs
dc.subjectželezniční spodekcs
dc.subjectželezniční svršekcs
dc.subjecttop surface of the sub-ballasten
dc.subjecttransition zone backfillen
dc.subjecttransition areaen
dc.subjectstatic modulus of deformationen
dc.subjectstatic plate load testen
dc.subjectstrenghtening of subgradeen
dc.subjecttrack substructuture (subgrade)en
dc.subjecttrack superstructureen
dc.titlePřechod železničního spodku na mostní objektycs
dc.title.alternativePassing Substructure on Bridge Constructionsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDobiáš, Lumírcs
dc.date.accepted2012-01-11cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisVAR085_FAST_N3607_3607T036_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam