dc.contributor.advisor | Hrubešová, Eva | cs |
dc.contributor.author | Smolka, Libor | cs |
dc.date.accessioned | 2012-01-27T15:29:10Z | |
dc.date.available | 2012-01-27T15:29:10Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/89958 | |
dc.description | Import 27/01/2012 | cs |
dc.description.abstract | V listopadu roku 2008 byl po necelých čtyřech letech výstavby dokončen patnáctikilometrový úsek s označením 4704 dnešní dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou
po Bělotín. Moravskoslezský kraj se tím opět přiblížil k napojení na českou dálniční síť. Pouhé čtyři měsíce po uvedení do provozu došlo v březnu 2009 ve svahu zářezu u sjezdu
č. 308 k Hranicím na Moravě k první deformaci. Tento jev se poté opakoval v těsné blízkosti v květnu 2010. Cílem této diplomové práce je zjištění příčin těchto svahových deformací, posouzení současného stavu svahu, včetně vytvoření jeho matematických modelů a návrh možných stabilizačních opatření. Ta by měla zajistit uklidnění vzniklých svahových deformací a umožnit bezproblémové užívání dálnice D1. | cs |
dc.description.abstract | In November 2008, in less than 4 years of building, 15 km long segment of motorway
D1 from Lipník nad Bečvou to Bělotín marked 4704 was completed. Moravian – Silesian region was approached to the connection of the Czech motorway network. No more than
4 months after opening this part, in March 2009 the first deformation appeared in the trench by the motorway exit no. 308 to Hranice na Moravě. This event happened repeteadly in May 2010. The intention of my degree work is to establish the causes of this failure of slopes, make a judgement about the current trench state with the creating of its matematic models and suggest practicable remedial measures. These ought to guarantee the failure of slopes recovering and enable D1 motorway to be used smoothly. | en |
dc.format | 69, [23] l. : il. + 11 příl. + 1 DVD+R | cs |
dc.format.extent | 14309040 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | sesuv stabilizační | cs |
dc.subject | opatření | cs |
dc.subject | landslide | en |
dc.subject | remedial measures | en |
dc.title | Posouzení sesuvu svahu zářezu na dálnici D1 u Hranic na Moravě | cs |
dc.title.alternative | The Assessment of the Landslide Located on the Trench of the Highway D1 near Hranice na Morave | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Ryšávka, Jaroslav | cs |
dc.date.accepted | 2012-01-12 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Geotechnika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | SMO100_FAST_N3607_3607T035_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |