Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHrubešová, Evacs
dc.contributor.authorSmolka, Liborcs
dc.date.accessioned2012-01-27T15:29:10Z
dc.date.available2012-01-27T15:29:10Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/89958
dc.descriptionImport 27/01/2012cs
dc.description.abstractV listopadu roku 2008 byl po necelých čtyřech letech výstavby dokončen patnáctikilometrový úsek s označením 4704 dnešní dálnice D1 z Lipníku nad Bečvou po Bělotín. Moravskoslezský kraj se tím opět přiblížil k napojení na českou dálniční síť. Pouhé čtyři měsíce po uvedení do provozu došlo v březnu 2009 ve svahu zářezu u sjezdu č. 308 k Hranicím na Moravě k první deformaci. Tento jev se poté opakoval v těsné blízkosti v květnu 2010. Cílem této diplomové práce je zjištění příčin těchto svahových deformací, posouzení současného stavu svahu, včetně vytvoření jeho matematických modelů a návrh možných stabilizačních opatření. Ta by měla zajistit uklidnění vzniklých svahových deformací a umožnit bezproblémové užívání dálnice D1.cs
dc.description.abstractIn November 2008, in less than 4 years of building, 15 km long segment of motorway D1 from Lipník nad Bečvou to Bělotín marked 4704 was completed. Moravian – Silesian region was approached to the connection of the Czech motorway network. No more than 4 months after opening this part, in March 2009 the first deformation appeared in the trench by the motorway exit no. 308 to Hranice na Moravě. This event happened repeteadly in May 2010. The intention of my degree work is to establish the causes of this failure of slopes, make a judgement about the current trench state with the creating of its matematic models and suggest practicable remedial measures. These ought to guarantee the failure of slopes recovering and enable D1 motorway to be used smoothly.en
dc.format69, [23] l. : il. + 11 příl. + 1 DVD+Rcs
dc.format.extent14309040 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsesuv stabilizačnícs
dc.subjectopatřenícs
dc.subjectlandslideen
dc.subjectremedial measuresen
dc.titlePosouzení sesuvu svahu zářezu na dálnici D1 u Hranic na Moravěcs
dc.title.alternativeThe Assessment of the Landslide Located on the Trench of the Highway D1 near Hranice na Moraveen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeRyšávka, Jaroslavcs
dc.date.accepted2012-01-12cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchGeotechnikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisSMO100_FAST_N3607_3607T035_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam