Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStaňková, Hanacs
dc.contributor.authorJaneček, Tomášcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:41:35Z
dc.date.available2012-07-11T07:41:35Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/92120
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je ozřejmit metodiku měření prostorového tvaru koleje použitím měřicího vozíku a robotizované totální stanice. Práce obsahuje čtyři základní kapitoly. První definuje pojem geometrie koleje. Druhá kapitola obsahuje teoretické poznatky o geodetické činnosti vykonávané při rekonstrukcí železničního svršku. Ve třetí kapitole je popsáno technické řešení přístrojové sestavy. Poslední kapitola charakterizuje měření a zpracování konkrétních údajů z předmětné lokality. Výsledkem diplomové práce jsou opravné parametry prostorové polohy koleje, které jsou podkladem pro mechanizovanou opravu automatickou strojní podbíječkami.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to clarify the methodology of measuring the spatial shape of the track using a measuring trolley and robot total station. The work contains of four main chapters. The first defines the concept of track geometry. The second chapter contains a theoretical knowledge about geodetic activities carried out during the reconstruction of superstructure. The third chapter describes technical solution of the instrument set. The last chapter describes measuring and processing of specific data from the location of interest. The result of this thesis are the correction parameters of the spatial position of the track, which are the basis for mechanized automatic repair of tamping machine.en
dc.format59, [9] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent6195330 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttotální stanice, měřící vozík, GPK, RailSURV, Railcs
dc.subjecttotal station, measuring trolley, GPK, RailSURV, Railen
dc.titleMěření geometrické polohy koleje automatizovaným systémemcs
dc.title.alternativeMeasurement of Geometrical Track Position Using an Automated Systemen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTalácko, Milancs
dc.date.accepted2012-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department544 - Institut geodézie a důlního měřictvícs
dc.thesis.degree-programGeodézie a kartografiecs
dc.thesis.degree-branchInženýrská geodéziecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisJAN0150_HGF_N3646_3646T007_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam