dc.contributor.advisor | Staňková, Hana | cs |
dc.contributor.author | Janeček, Tomáš | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T07:41:35Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T07:41:35Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/92120 | |
dc.description | Import 11/07/2012 | cs |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je ozřejmit metodiku měření prostorového tvaru koleje použitím měřicího vozíku a robotizované totální stanice. Práce obsahuje čtyři základní kapitoly. První definuje pojem geometrie koleje. Druhá kapitola obsahuje teoretické poznatky o geodetické činnosti vykonávané při rekonstrukcí železničního svršku. Ve třetí kapitole je popsáno technické řešení přístrojové sestavy. Poslední kapitola charakterizuje měření a zpracování konkrétních údajů z předmětné lokality. Výsledkem diplomové práce jsou opravné parametry prostorové polohy koleje, které jsou podkladem pro mechanizovanou opravu automatickou strojní podbíječkami. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this thesis is to clarify the methodology of measuring the spatial shape of the track using a measuring trolley and robot total station. The work contains of four main chapters. The first defines the concept of track geometry. The second chapter contains a theoretical knowledge about geodetic activities carried out during the reconstruction of superstructure. The third chapter describes technical solution of the instrument set. The last chapter describes measuring and processing of specific data from the location of interest. The result of this thesis are the correction parameters of the spatial position of the track, which are the basis for mechanized automatic repair of tamping machine. | en |
dc.format | 59, [9] l. : il. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 6195330 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | totální stanice, měřící vozík, GPK, RailSURV, Rail | cs |
dc.subject | total station, measuring trolley, GPK, RailSURV, Rail | en |
dc.title | Měření geometrické polohy koleje automatizovaným systémem | cs |
dc.title.alternative | Measurement of Geometrical Track Position Using an Automated System | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Talácko, Milan | cs |
dc.date.accepted | 2012-05-30 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 544 - Institut geodézie a důlního měřictví | cs |
dc.thesis.degree-program | Geodézie a kartografie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Inženýrská geodézie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | cs |
dc.identifier.thesis | JAN0150_HGF_N3646_3646T007_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |