Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČerný, Igorcs
dc.contributor.authorKřížková, Vendulacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:42:15Z
dc.date.available2012-07-11T07:42:15Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/92203
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků v Dopravním podniku Ostrava a.s. prostřednictvím elektronického dotazování. V teoretické části diplomové práce je zahrnuto seznámení s DPO a.s. a jeho charakteristikou, dále obsahuje vymezení marketingového výzkumu, definici cíle šetření a sestavení samotného dotazníku. Praktická část zahrnuje realizaci marketingového výzkumu a podrobnější analýzu výsledků šetření pomocí grafů a příslušných komentářů, přičemž tyto zjištěné výsledky jsou dále promítnuty a vyhodnoceny prostřednictvím demografických rozlišení. Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků se službami Dopravního podniku Ostrava a.s. a pomocí zjištěných výsledků navrhnout tomuto podniku některá doporučení pro zkvalitnění služeb městské hromadné dopravy.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis is focused on the survey of customer satisfaction of the company Dopravní podnik Ostrava a.s. The survey was accomplished by means of an electronic questionnaire. In the theoretical part of the thesis there are included information and characteristics of the DPO a.s. There is also the definition of the marketing research, the definition of the research aim and forming of the questionnaire. The practical part contains the realization of the marketing research and more detailed analysis of research results by means of graphs and applicative commentaries. These results are shown and evaluated through the demographic differentiation. The aim of the thesis is to analyze satisfaction of the customers with the service of Dopravní podnik Ostrava a.s. and to suggest some recommendations which ought to improve the quality of the company service.en
dc.format50, [20] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1458481 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectDopravní podnik Ostrava a.s.cs
dc.subjectměstská hromadná dopravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectrespondentcs
dc.subjectDopravní podnik Ostrava a.sen
dc.subjecturban public transporten
dc.subjectanalysisen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectrespondenten
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků ve vybrané společnostics
dc.title.alternativeA Company Customer Satisfaction Measurementen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKučerová, Luciecs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisKRI359_HGF_N2102_2102T001_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam