Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrban, Petrcs
dc.contributor.authorDančo, Vasilcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:42:33Z
dc.date.available2012-07-11T07:42:33Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/92234
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractStále se zvyšující nároky na přepravní kapacitu a bezpečnost si vyžádaly rekonstrukci jednoho ze dvou Jablunkovských tunelů, které byly postupně budovány od roku 1870. Rekonstrukce je součástí optimalizace úseku železničního koridoru „Optimalizace trati st. hr. SR - Mosty u Jablunkova - Bystřice nad Olší“, v rámci kterého byl navržen nový moderní dvoukolejný železniční tunel v místě stávávajícího jednokolejného tunelu Jablunkovský 2. Razící práce probíhaly ve složitých technicko - geologických podmínkách. Při rozšiřování tunelu na celý profil došlo k rozsáhlé havárii, která přerušila stavební práce na více než rok. Proto je nezbytné zabývat se příčinami havárie, identifikací, popsáním a hodnocením rizik s cílem přijmout taková opatření, aby byla zajištěna jejich maximální eliminace při zmáhání havárie a dokončení projektu.cs
dc.description.abstractThe ever increasing demands on the capacity and safety required a reconstruction of one of the two Jablunkovsky tunnels, which were gradually built since 1870. This reconstruction is one part of the optimization section of the railway corridor "The optimization of the railway line from the SR state border through Mosty u Jablunkova village to Bystřice nad Olší village”, in which a new modern two-track railway tunnel was designed and was located on the same place of the already existing single-track Jablunkovsky tunnel 2. The tunnelling works were made under complicated technical and geological conditions. During the expansion of the whole tunnel profile there was a large tunnel collapsed that interrupted the works for more than a year. Therefore it is necessary to follow up the causes of the tunnel collapsed and identify, describe and assess the risks, to take measures to ensure their maximum elimination during the collapsed reconstruction and the completion of the tunnel.en
dc.format43, [10] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1821630 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectražba tunelucs
dc.subjecttunelcs
dc.subjectzmáhání tunelucs
dc.subjecthavárie tunelucs
dc.subjectrizikocs
dc.subjecttunnellingen
dc.subjecttunnelen
dc.subjectcollapsed reconstructionen
dc.subjecttunnel collapseden
dc.subjectrisken
dc.titleEliminace bezpečnostních rizik při ražení tunelu „Jablunkovský“cs
dc.title.alternativeSafety risks elimination in the tunnelling process of the “Jablunkovsky” tunnelen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeStředula, Petrcs
dc.date.accepted2012-06-01cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department542 - Institut hornického inženýrství a bezpečnostics
dc.thesis.degree-programHornictvícs
dc.thesis.degree-branchHornické inženýrstvícs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisDAN010_HGF_N2111_2101T008_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam