dc.contributor.advisor | Staňková, Hana | cs |
dc.contributor.author | Hloušek, Jan | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T07:42:40Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T07:42:40Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/92249 | |
dc.description | Import 11/07/2012 | cs |
dc.description.abstract | V diplomové práci je zpracováno kontrolní měření parametrů prostorové polohy koleje před zřízením bezstykové koleje v rámci stavby „Rekonstrukce mostu v km 1,246 trati Ústí nad Labem Střekov – Ústí nad Labem západ“. V úvodní – teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, principy a význam kontrolního měření parametrů prostorové polohy koleje. Následně je popsán postup prací od převzetí projektové dokumentace, bodového pole – vytyčovací sítě stavby, přes vlastní měření až po zpracování výsledků a porovnání naměřených parametrů s prováděcím projektem stavby dle příslušných předpisů. | cs |
dc.description.abstract | The diploma thesis is focusing on controlling measurment of spatial tracks geometry parameters carried out before laying continuos welded rail on the construction site „ Bridge reconstruction at 1,246 km on the railway line Ústí nad Labem Střekov – Ústí nad Labem západ“. In its introductory part-theoretical-the basic terms, concepts and purposes of locking spatial tracks geometry parameters are explained. Subsequently each procedure step is described: taking over the project documentation, minor control points - the reconnaissance on the railway lines following by measurement and finally calculating the results and comparing measured parameters with detailed project documentation according to valid appropriate regulations. | en |
dc.format | 35, [15] l. : il. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 3629212 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | bezstyková kolej | cs |
dc.subject | prostorová poloha koleje | cs |
dc.subject | zajištění prostorové polohy koleje | cs |
dc.subject | zajišťovací značky | cs |
dc.subject | železniční bodové pole | cs |
dc.subject | continuos welded rail | en |
dc.subject | spatial tracks geometry parametrs | en |
dc.subject | locking spatial tracks geometry parameters | en |
dc.subject | safety signs of trackage | en |
dc.subject | railway geodetic control | en |
dc.title | Kontrola parametrů prostorové polohy koleje v rámci stavby - rekonstrukce mostu | cs |
dc.title.alternative | Control Measurement of Tracks Geometric Parameters Connected to Construction - Bridge Reconstruction | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Talácko, Milan | cs |
dc.date.accepted | 2012-05-30 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 544 - Institut geodézie a důlního měřictví | cs |
dc.thesis.degree-program | Geodézie a kartografie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Inženýrská geodézie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | cs |
dc.identifier.thesis | HLO057_HGF_N3646_3646T007_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |