Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRůčková, Hanacs
dc.contributor.authorČervená, Kristýnacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:43:22Z
dc.date.available2012-07-11T07:43:22Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/92318
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá srovnáním nezávislých prodejců maloobchodu s nadnárodními řetězci prostřednictvím metod mystery shoppingu, dotazníkového šetření a ekonomické analýzy hodnoty pro zákazníka. Práce si klade za cíl zhodnotit rozdíly obou typů prodeje z pohledu vnímání zákazníka a posoudit tak jejich postavení na trhu. První kapitola je věnována teoretickým východiskům týkajících se maloobchodu, marketingu a stručnému popisu použitých metod. Následuje praktická část, která je rozdělena na dvě části. První polovina je zaměřena na sběr a zpracování dat, jejich grafickému znázornění a rozboru skutečností. Ve druhé polovině se pak věnuji vyhodnocení hypotéz a celkovému shrnutí získaných informací.cs
dc.description.abstractThe following dissertation/thesis compares independent sellers versus multinational retail chains using the mystery shopping method, questionnaire research and an analysis of the customer´s perspective of economic value. This thesis' goal is to evaluate the customer's perceived differences between these two types of retail outlets and to assess the retailers' opposing positions on the market. The first chapter presents the theoretical basis by focusing on retailing, marketing and a concise description of the methods used. The second portion is the real-world application, which is divided into two parts. The first half focuses on data collection and processing, graphical representation, and result analysis. In the second half, a hypothesis evaluation and summarization of the information acquired will be presented.en
dc.format67, [7] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent3004883 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza, hodnota, konkurence, maloobchod, nadnárodní řetězec, nezávislý prodejce, srovnání, zákazníkcs
dc.subjectanalysis, value, competition, retail, multinational chains, independent retailer, comparison, customeren
dc.titleSrovnání nezávislých prodejců v provozních jednotkách maloobchodů a nadnárodních řetězcůcs
dc.title.alternativeComparing Independent Dealers as Regards Individual Retail Units and Supranational Chainsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDavidová, Soňacs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisZID105_HGF_N2102_2102T001_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam