Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoudelková, Jaroslavacs
dc.contributor.authorJanega, Miroslavcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:44:56Z
dc.date.available2012-07-11T07:44:56Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/92504
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractV zájmu snižování finančních nákladů hledají těžební společnosti takové postupy a technologie, které jim tento záměr umožní. Jednou ze součástí procesu těžby nerostných surovin je jejich doprava. Tato část je velmi významná z hlediska vysokých nákladů a správná volba dopravní technologie může být zásadní pro budoucí rentability plánované těžby. Ve své bakalářské práci se zaměřím na možnosti nasazení damprů, tedy jednu z možností diskontinuální technologie, a to z hlediska bezpečnosti provozu. Cílem práce je představení bezpečnostních rizik pro ně charakteristických a míru omezení jejich nasazení dané současnou legislativou v České republice. Pozornost dále věnuji především zásadám stavby dopravních tras určené pro dampry, kde vycházím ze zkušeností zahraničních hornických provozoven. Úroveň kvalifikace obsluhy damprů je významným faktorem ovlivňující provozní bezpečnost, kterému je věnována závěrečná část této práce.cs
dc.description.abstractMining companies are seeking for new procedures and technologies in order to cost reduce. One of the parts of mineral mining process is transport. This part is very important in terms of high costs and adequate option of transport technology may be essential for future profitability of planned extraction. In my bachelor´s thesis I will focus to possibility of using dump trucks as one of ways of discontinuous technology in terms of operation safety. The aims of this thesis are representation of characteristic safety risks for dump trucks and limitation level of their using based on current legislations in Czech Republic. Further I focus on principles of haulage roads design based on experience the mining companies from abroad. Level of qualification of dump trucks drivers is significant factor influencing the operation safety therefore the last part of thesis is focused on it.en
dc.format31, [7] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent4090038 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbezpečnost provozucs
dc.subjectdamprcs
dc.subjectdopravní trasacs
dc.subjectlegislativacs
dc.subjectoperation safetyen
dc.subjectdump trucken
dc.subjecthaulage roaden
dc.subjectlegislationen
dc.titleMožnosti nasazení diskontinuální technologie z hlediska bezpečnosti provozucs
dc.title.alternativePossibilities of using discontinuous technology in terms of operation safetyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDlouhý, Ivancs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department542 - Institut hornického inženýrství a bezpečnostics
dc.thesis.degree-programHornictvícs
dc.thesis.degree-branchHornické inženýrstvícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisJAN0068_HGF_B2111_2101R008_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam