Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolčíková, Markétacs
dc.contributor.authorChlopecký, Jakubcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:45:03Z
dc.date.available2012-07-11T07:45:03Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/92522
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je provedení analýzy spokojenosti zákazníků pomocí marketingového výzkumu u společnosti Havířovská teplárenská společnost, a.s. Celá práce je rozdělena na dvě kapitoly, z nichž jedna část se věnuje teoretické stránce a druhá část se zabývá praktickou stránkou. V úvodní části teoretické kapitoly jsou stanoveny cíle bakalářské práce, které mají být dosaženy marketingovým výzkumem. Poté je teoreticky popsán marketingový výzkum. V praktické části bakalářské práce je realizován marketingový výzkum Havířovské teplárenské společnosti a na základě získaných výsledků z dotazníkového šetření jsou navrženy doporučení pro společnost.cs
dc.description.abstractThe aim of this work is the analysis of customer satisfaction through marketing research company in Havirov Heating plant company, a.s. The thesis is divided into two chapters, one part deals with theory and the second part deals with the practical aspect of the introductory part of the theoretical chapters, the thesis targets to be achieved by marketing research. Then it is theoretically described by marketing research. In the practical part of this work is carried out marketing research Havirov heating plant company and on the basis of the results of the survey recommendations are designed to society.en
dc.format48 l. : il. + 5 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent3166643 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost, konkurence, marketingový výzkum, zákazník, Havířovská teplárenská společnost, a.s.cs
dc.subjectsatisfaction, competition, marketing research, customer, Havirov rating plant Corporation, a.s.en
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti pomocí marketingového výzkumucs
dc.title.alternativeMarketing Research for Customer Satifaction with a Specific Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBárta, Kamilcs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.contributor.consultantNavrátil, Martincs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisCHL0006_HGF_B2102_2102R001_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam