Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRůčková, Hanacs
dc.contributor.authorMikulková, Martinacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:45:27Z
dc.date.available2012-07-11T07:45:27Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/92579
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractVe své bakalářské práci jsem zpracovala, marketingový výzkum pro stavební firmu SD-HOUSE. Tato firma se zabývá nabídkou různých služeb, týkající se rekonstrukcí, výstavby domů nebo bytu. Cílem mého výzkumu je získat informace o tom, zda nová zprostředkovatelská prodejna bude novým přínosem. Marketingový výzkum byl proveden metodou dotazování pomocí dotazníků. Celá práce je situována do šesti kapitol, je rozdělena na část teoretickou (úvod, stručná charakteristika firmy, teoretické vymezení marketingového výzkumu) a část praktickou (realizace marketingového výzkumu, návrh a doporučení a závěr).cs
dc.description.abstractIn my thesis I worked, marketing research for a construction company SD-HOUSE. This company is engaged in offering various services for the renovation, construction of houses or apartment. The aim of my research is to obtain information about wheter the new commission will be the new shop benefit. Marketing research was made by interviewing with questionnaires. The whole work is situated in six chapters, is dividet into theoretical (introduction, a brief description firms, theoretical definition of marketing research) and a practical (implementation of marketing research, design and recommendations, and conclusion).en
dc.format33, [5] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2342984 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectshowroomcs
dc.subjectrespondentcs
dc.subjectfirma SD-HOUSEcs
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcustomer questionnairesen
dc.subjectinterviewsen
dc.subjectshowroomen
dc.subjectrespondenten
dc.subjectcompany SD-HOUSEen
dc.titleMarketingový výzkum stavební firmycs
dc.title.alternativeMarketing Research of the Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKubíčková, Radkacs
dc.date.accepted2012-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisMIK0060_HGF_B2102_2102R001_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam