Show simple item record

dc.contributor.advisorUrban, Petrcs
dc.contributor.authorNedvěd, Ladislavcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:45:30Z
dc.date.available2012-07-11T07:45:30Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/92587
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractV předložené práci je zpracován stručný popis modernizace dálkové pásové dopravy z technického a historického hlediska až po současnost. Práce se zabývá technicky realizovaným a ověřeným principem funkčnosti zařízení, z hlediska technické koncepce a náhrad zastaralých elektromechanických technologií za nové moderní. Celá modernizace je postupně vypracována a popsána se záměrem přinést nejenom podstatně vyšší energetickou účinnost používaných pohonných systémů řízených frekvenčními měniči, ale i bezpečnost a spolehlivost provozu dálkové pásové dopravy, unifikaci prvků řízení, standardizaci provedení, možnost individuálního zajištění jednotlivých pohonů (motorů) a v případě poruchy jednoho hlavního pohonu, možnost provozu dálkové pásové dopravy na omezený výkon. Tato práce se věnuje i základnímu technickému popisu a následnému řešení náhrad zastaralých technologií novými o několik generací modernějšími.cs
dc.description.abstractThe thesis presents a brief description of a long-distance belt conveying system modernisation - from technical and historical viewpoints. It deals with an implemented and proven principle of equipment functionality with regard to the technical concept and replacement of old electro-magnetic technologies with new modern technologies. The whole modernisation has been carried out and described with the intention to achieve significant increase of energy efficiency of the newly used conveying system based on frequency converters, significant increase of safety and reliability of the system operation, unification of controls, standardisation of design, ability to secure the individual drives (motors) separately, and, in case of one of the main drive’s failure, the ability to operate the system on limited performance. The thesis also presents a basic technical description and subsequent solution of replacing old technologies with new ones, surpassing them by several generations.en
dc.format40 l. : il. + 6 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2585515 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdálková pásová dopravacs
dc.subjectpohoncs
dc.subjectfrekvenční měničcs
dc.subjecttransport těženého nerostucs
dc.subjectlong-distance belt transporten
dc.subjectdriveen
dc.subjectfrequency converteren
dc.subjecttransport of extracted mineral materialen
dc.titleDálková pásová doprava a její modernizace na SD, a. s.cs
dc.title.alternativeLong - distance belt transport and its modernization to SD, a. s.en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVrána, Jancs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department542 - Institut hornického inženýrství a bezpečnostics
dc.thesis.degree-programHornictvícs
dc.thesis.degree-branchHornické inženýrstvícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisNED098_HGF_B2111_2101R008_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record