Show simple item record

dc.contributor.advisorDvořáček, Jaroslavcs
dc.contributor.authorHavrlantová, Andreacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:45:56Z
dc.date.available2012-07-11T07:45:56Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/92641
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractV předložené bakalářské práci s názvem „Řízení obchodní činnosti z hlediska cenové tvorby“ je nejprve teoreticky popsaná problematika cenové politiky a tvorby cen v prodejnách. Následuje srovnání postavení na trhu velkých prodejních jednotek s malými prodejními jednotkami. Následně jsou definovány metody stanovení ceny, faktory ovlivňující cenu, strategie stanovení ceny a popis jejich využití. Bakalářská práce dále pokračuje částí, kde se seznámíme se základními početními operacemi controllingu. Dále je vypočten příklad nákladového controllingu, ze kterého vyplývá výše požadovaných marží, vhodných pro prosperitu prodejny. V závěru jsou vyhodnoceny výsledky a navrženy opatření.cs
dc.description.abstractIn the bachelor thesis entitled „Commercial department management vis-a-vis price structures“ is at first theoretically described the issue of pricing policy and creations of price in stores. Followed by comparsion of position of the big business subjects with small business subjects on the market. Then methods of price determinativ are defined, price affecting factors, price determinativ strategies and description of their usage. Bachelor thesis then continues with a part, where we will familiarize with basic aritmethmetic operations of controlling. Then the controlling cost expense example is solved, which shows the amount of required margine suitable for store prosperity. At the end, results are evaluated and arrangements are proposed.en
dc.format52 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1132061 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcenová politika, metody, faktory, strategie, controlling, maržecs
dc.subjectpricing policy, methods, factors, strategy, controlling, marginen
dc.titleŘízení obchodní činnosti z hlediska cenové tvorbycs
dc.title.alternativeCommercial Department Management Vis-a-vis Price Structuresen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrejčí, Barboracs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisHAV338_HGF_B2102_2102R001_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record