Show simple item record

dc.contributor.advisorMatušková, Simonacs
dc.contributor.authorGrošaftová, Soňacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:46:15Z
dc.date.available2012-07-11T07:46:15Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/92664
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractV této práci je zpracovaný rozbor současné marketingové strategie stavební společnosti Toni. Nejprve jsou zde rozvedeny teoretické postupy marketingového řízení a marketingové strategie, jejímž cílem je zvýšení konkurenceschopnost firem. Následuje popis současných marketingových postupů společnosti a jejich následný rozbor pomocí SWOT analýzy, v které jsou rozebrány silné a slabé stránky společnosti a hrozby a příležitosti, které na firmu působí z jejího vnějšího okolí. Tato část zahrnuje i průzkum konkurenčních marketingových strategií v oblasti rekonstrukcí bytů. V závěru práce jsou uvedeny návrhy a doporučení na obnovení konkurenceschopnosti současné marketingové strategie společnosti Toni.cs
dc.description.abstractIn this thesis there is processed the analysis of the current marketing strategy which is used in Toni building company. Firstly there are elaborated the theoretical procedures of marketing management and marketing strategy and its target is to increase the competitive advantage of companies. After that follows the description of the current marketing procedures of the company and its subsequent analysis by using SWOT analysis where the strong and weak spots are analysed and there are mentioned threats and opportunities which influence the company from outside surrounding. This part includes also the study of competition marketing strategies in the area of flats reconstruction. The conclusion of the thesis includes proposals and recommendations for renewal of competitive advantage of the current marketing strategy which is used in Toni company.en
dc.format27 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2223768 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectzákazník, analýzacs
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectanalysisen
dc.titleNávrh marketingové strategie společnosti Tonics
dc.title.alternativeMarketing Strategy Proposal for the Comapny, Tonien
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJančálková, Ivetacs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisGRO142_HGF_B2102_2102R001_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record