Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorIvan, Igorcs
dc.contributor.authorTesla, Jancs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:47:15Z
dc.date.available2012-07-11T07:47:15Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/92807
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o roli městské hromadné a veřejné hromadné dopravy při dojížďce do zaměstnání v krajských městech Česka. Klade si za cíl vyhodnotit hromadnou dopravu pomocí lokalizace významných přestupních uzlů v krajských městech a následně analyzování dopravních spojů mezi počátečními obcemi, tvořící okolí krajských měst a cílovými zastávkami městské hromadné dopravy v krajských městech. Poté posuzuje, jestli jsou přestupní uzly dobře lokalizované, jak se mění v čase jejich prostorové rozmístění a četnost využití a jaká je doba dojížďky. Důležitou částí je i posouzení dostupnosti těchto uzlů v krajských městech. To vše pro vyhodnocení role městské hromadné a veřejné hromadné dopravy pro potřeby dojížďky do zaměstnání. Vychází se z dat Sčítání lidu, domů a bytů a vyhledávání spojů pomocí serveru idos.cz a softwaru TRAM.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the role of urban and inter-urban transport in regional cities of Czechia. It aims to assess the public transport using localization of the major interchange nodes in regional cities and the subsequent analysis of transport links between municipalities of origin forming around regional cities and the destination stops of urban transport in regional cities. Then to consider whether the interchange nodes are well localized, how the spatial homogeneity and frequency of use changes over time, and to evaluate the commuting time. The assessment of the accessibility of these interchange nodes in the regional cities is also an important part. All this for the evaluation of the role of urban and inter-urban transport needs for commuting to work. This is based on data from Censuses and searching transport connections through the server idos.cz and software TRAM.en
dc.format72 l. : il.cs
dc.format.extent7951570 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměstská hromadná dopravacs
dc.subjectveřejná hromadná dopravacs
dc.subjectpřestupní uzelcs
dc.subjectprostorové rozmístěnícs
dc.subjectdoba dojížďkycs
dc.subjectdopravní dostupnostcs
dc.subjecturban transporten
dc.subjectinter-urban transporten
dc.subjectinterchange nodeen
dc.subjectspatial distributionen
dc.subjectcommuting timeen
dc.subjecttransport accessibilityen
dc.titleRole MHD a VHD při dojížďce do zaměstnání v krajských městech Českacs
dc.title.alternativeThe Role of the Urban and the Inter-Urban Transport in the Regional Cities of the Czechiaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBoruta, Tomášcs
dc.date.accepted2012-05-31cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department548 - Institut geoinformatikycs
dc.thesis.degree-programGeodézie a kartografiecs
dc.thesis.degree-branchGeoinformatikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisTES0012_HGF_B3646_3646R006_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam