dc.contributor.advisor | Ivan, Igor | cs |
dc.contributor.author | Tesla, Jan | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T07:47:15Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T07:47:15Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/92807 | |
dc.description | Import 11/07/2012 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce pojednává o roli městské hromadné a veřejné hromadné dopravy při dojížďce do zaměstnání v krajských městech Česka. Klade si za cíl vyhodnotit hromadnou dopravu pomocí lokalizace významných přestupních uzlů v krajských městech a následně analyzování dopravních spojů mezi počátečními obcemi, tvořící okolí krajských měst a cílovými zastávkami městské hromadné dopravy v krajských městech. Poté posuzuje, jestli jsou přestupní uzly dobře lokalizované, jak se mění v čase jejich prostorové rozmístění a četnost využití a jaká je doba dojížďky. Důležitou částí je i posouzení dostupnosti těchto uzlů v krajských městech. To vše pro vyhodnocení role městské hromadné a veřejné hromadné dopravy pro potřeby dojížďky do zaměstnání. Vychází se z dat Sčítání lidu, domů a bytů a vyhledávání spojů pomocí serveru idos.cz a softwaru TRAM. | cs |
dc.description.abstract | The thesis deals with the role of urban and inter-urban transport in regional cities of Czechia. It aims to assess the public transport using localization of the major interchange nodes in regional cities and the subsequent analysis of transport links between municipalities of origin forming around regional cities and the destination stops of urban transport in regional cities. Then to consider whether the interchange nodes are well localized, how the spatial homogeneity and frequency of use changes over time, and to evaluate the commuting time. The assessment of the accessibility of these interchange nodes in the regional cities is also an important part. All this for the evaluation of the role of urban and inter-urban transport needs for commuting to work. This is based on data from Censuses and searching transport connections through the server idos.cz and software TRAM. | en |
dc.format | 72 l. : il. | cs |
dc.format.extent | 7951570 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | městská hromadná doprava | cs |
dc.subject | veřejná hromadná doprava | cs |
dc.subject | přestupní uzel | cs |
dc.subject | prostorové rozmístění | cs |
dc.subject | doba dojížďky | cs |
dc.subject | dopravní dostupnost | cs |
dc.subject | urban transport | en |
dc.subject | inter-urban transport | en |
dc.subject | interchange node | en |
dc.subject | spatial distribution | en |
dc.subject | commuting time | en |
dc.subject | transport accessibility | en |
dc.title | Role MHD a VHD při dojížďce do zaměstnání v krajských městech Česka | cs |
dc.title.alternative | The Role of the Urban and the Inter-Urban Transport in the Regional Cities of the Czechia | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Boruta, Tomáš | cs |
dc.date.accepted | 2012-05-31 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 548 - Institut geoinformatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Geodézie a kartografie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Geoinformatika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | cs |
dc.identifier.thesis | TES0012_HGF_B3646_3646R006_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |