dc.contributor.advisor | Vaculík, Petr | cs |
dc.contributor.author | Kupec, Tomáš | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T07:49:50Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T07:49:50Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/92963 | |
dc.description | Import 11/07/2012 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá modelování provozních stavů akumulátorových lokomotiv s cílem optimalizace spotřeby. Součástí práce je vytvoření simulačního schématu v programu MATLAB® Simulink®, který nám slouží k porovnání spotřeby pro různé druhy vybraných akumulátorových lokomotiv. V simulačním programu se nastavují jak proměnné hodnoty lokomotivy, tak i trakční charakteristiky. Výstupem jsou žádané a skutečné hodnoty energie, výkonu, dráhy, rychlosti a jiných parametrů. Tyto výstupní hodnoty můžeme mezi sebou libovolně porovnávat. Diplomová práce je také inspirována vlastním teoretickým i praktickým řešením, který má za úkol optimalizovat spotřebu, čili ji snížit a zároveň ji využít k dalšímu provozu na trati. | cs |
dc.description.abstract | My thesis deals with modeling of operating conditions of battery locomotives in order to optimize consumption. One part of my work is a diagram of the simulation in MATLAB ® Simulink ® program, which allow us to compare the consumption of the different types for the selected battery locomotives. The simulation program can be set as variables locomotives and traction characteristics. The output is desired and actual values of energy, power values, tracks, speed and other parameters. These output values can be compared with each other freely. The thesis is also inspired by own theoretical and practical solution that is designed to optimize consumption, to reduce it and also use it for further use on the track. | en |
dc.format.extent | 4431823 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Akumulátorová lokomotiva | cs |
dc.subject | akumulátorová baterie | cs |
dc.subject | trakční pohon | cs |
dc.subject | odporové síly | cs |
dc.subject | hnací síly | cs |
dc.subject | tažné síly | cs |
dc.subject | hnací dvojkolí | cs |
dc.subject | aerodynamický koeficient | cs |
dc.subject | válivé tření | cs |
dc.subject | moment setrvačnosti motoru | cs |
dc.subject | moment setrvačnosti kola | cs |
dc.subject | celková účinnost převodovky | cs |
dc.subject | převodový poměr. | cs |
dc.subject | Accumulator engine | en |
dc.subject | Accumulator batterie | en |
dc.subject | Traction drive | en |
dc.subject | Resistance forces | en |
dc.subject | The driving force | en |
dc.subject | Traction | en |
dc.subject | Drive axle | en |
dc.subject | The aerodynamic coefficient | en |
dc.subject | Rolling friction | en |
dc.subject | Moment of inertia | en |
dc.subject | Moment of inertia of the wheels | en |
dc.subject | The overall efficiency of the gearbox | en |
dc.subject | The gear ratio. | en |
dc.title | Modelování provozních stavů akumulátorových lokomotiv s cílem optimalizace spotřeby | cs |
dc.title.alternative | Simulation of Operating States for Accumulator Engines Aim at Optimalization of Consumption | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Štěpanec, Libor | cs |
dc.date.accepted | 2012-05-28 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Elektronika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | KUP130_FEI_N2649_2612T015_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |