Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaculík, Petrcs
dc.contributor.authorKupec, Tomášcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:49:50Z
dc.date.available2012-07-11T07:49:50Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/92963
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá modelování provozních stavů akumulátorových lokomotiv s cílem optimalizace spotřeby. Součástí práce je vytvoření simulačního schématu v programu MATLAB® Simulink®, který nám slouží k porovnání spotřeby pro různé druhy vybraných akumulátorových lokomotiv. V simulačním programu se nastavují jak proměnné hodnoty lokomotivy, tak i trakční charakteristiky. Výstupem jsou žádané a skutečné hodnoty energie, výkonu, dráhy, rychlosti a jiných parametrů. Tyto výstupní hodnoty můžeme mezi sebou libovolně porovnávat. Diplomová práce je také inspirována vlastním teoretickým i praktickým řešením, který má za úkol optimalizovat spotřebu, čili ji snížit a zároveň ji využít k dalšímu provozu na trati.cs
dc.description.abstractMy thesis deals with modeling of operating conditions of battery locomotives in order to optimize consumption. One part of my work is a diagram of the simulation in MATLAB ® Simulink ® program, which allow us to compare the consumption of the different types for the selected battery locomotives. The simulation program can be set as variables locomotives and traction characteristics. The output is desired and actual values of energy, power values, tracks, speed and other parameters. These output values can be compared with each other freely. The thesis is also inspired by own theoretical and practical solution that is designed to optimize consumption, to reduce it and also use it for further use on the track.en
dc.format.extent4431823 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAkumulátorová lokomotivacs
dc.subjectakumulátorová bateriecs
dc.subjecttrakční pohoncs
dc.subjectodporové sílycs
dc.subjecthnací sílycs
dc.subjecttažné sílycs
dc.subjecthnací dvojkolícs
dc.subjectaerodynamický koeficientcs
dc.subjectválivé třenícs
dc.subjectmoment setrvačnosti motorucs
dc.subjectmoment setrvačnosti kolacs
dc.subjectcelková účinnost převodovkycs
dc.subjectpřevodový poměr.cs
dc.subjectAccumulator engineen
dc.subjectAccumulator batterieen
dc.subjectTraction driveen
dc.subjectResistance forcesen
dc.subjectThe driving forceen
dc.subjectTractionen
dc.subjectDrive axleen
dc.subjectThe aerodynamic coefficienten
dc.subjectRolling frictionen
dc.subjectMoment of inertiaen
dc.subjectMoment of inertia of the wheelsen
dc.subjectThe overall efficiency of the gearboxen
dc.subjectThe gear ratio.en
dc.titleModelování provozních stavů akumulátorových lokomotiv s cílem optimalizace spotřebycs
dc.title.alternativeSimulation of Operating States for Accumulator Engines Aim at Optimalization of Consumptionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠtěpanec, Liborcs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department430 - Katedra elektronikycs
dc.thesis.degree-programElektrotechnikacs
dc.thesis.degree-branchElektronikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisKUP130_FEI_N2649_2612T015_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam