Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaculík, Petrcs
dc.contributor.authorDěrgel, Filipcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:50:35Z
dc.date.available2012-07-11T07:50:35Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/93023
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá modelováním hybridních soustav elektromobilů. Hlavním cílem jsou modelové soustavy jednozdrojové a vícezdrojové jednotky elektromobilu a jejich následná komparace spotřeby energie. Teoretická část diplomové práce popisuje význam a funkci jednotlivých typů hybridních vozidel, elektromobilu a hybridních elektromobilů. Důvodem užití vícezdrojové jednotky elektromobilu je v ošetření velkých provozních proudových špiček pomocným zdrojem energie, což způsobí v soustavě elektromobilu větší efektivitu. Praktická část se zabývá modelováním jednozdrojové a vícezdrojové soustavy elektromobilu a její podrobným popisem a komparací výsledků obou soustav s ohledem na spotřebu energie.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with modelling of hybrid systems for electromobiles. The main aim are model systems of single-source and multi-source units for electromobiles and follow-up comparison of their energy consumption. A theoretical part of this thesis describes the importance and function of individual type of hybrid vehicles, electromobiles and hybrid electromobiles. The reason of multi-source unit usage of electromobile is in treatment of high operational current peaks with secondary energy source which leads into a higher efectivity in electromobile system. A practical part looks into a modelling of single-source and multi-source electromobile system and their detailed descriptions and provides comparison of results as for both of these systems regarding energy consumptions.en
dc.format.extent17879965 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecthybridní vozidlo, elektromobil, hybridní elektromobil, hybridní soustavy, koncepce zdrojových systému, akumulátor, ultrakapacitor, Matlab – Simulink, emise.cs
dc.subjectHybrid vehicle, Electromobile, Hybrid electromobile, Hybrid systems, Designs of source systems, Accumulator, Ultracapacitor, Matlab – Simulink, Emissionen
dc.titleModelování hybridních soustav elektromobilucs
dc.title.alternativeSimulation of Electric Vehicle's Hybrid Systemsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNeborák, Ivocs
dc.date.accepted2012-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department430 - Katedra elektronikycs
dc.thesis.degree-programElektrotechnikacs
dc.thesis.degree-branchElektronikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisDER027_FEI_N2649_2612T015_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam