dc.contributor.advisor | Vaculík, Petr | cs |
dc.contributor.author | Děrgel, Filip | cs |
dc.date.accessioned | 2012-07-11T07:50:35Z | |
dc.date.available | 2012-07-11T07:50:35Z | |
dc.date.issued | 2012 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/93023 | |
dc.description | Import 11/07/2012 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá modelováním hybridních soustav elektromobilů. Hlavním cílem jsou modelové soustavy jednozdrojové a vícezdrojové jednotky elektromobilu a jejich následná komparace spotřeby energie.
Teoretická část diplomové práce popisuje význam a funkci jednotlivých typů hybridních vozidel, elektromobilu a hybridních elektromobilů. Důvodem užití vícezdrojové jednotky elektromobilu je v ošetření velkých provozních proudových špiček pomocným zdrojem energie, což způsobí v soustavě elektromobilu větší efektivitu. Praktická část se zabývá modelováním jednozdrojové a vícezdrojové soustavy elektromobilu a její podrobným popisem a komparací výsledků obou soustav s ohledem na spotřebu energie. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with modelling of hybrid systems for electromobiles. The main aim are model systems of single-source and multi-source units for electromobiles and follow-up comparison of their energy consumption.
A theoretical part of this thesis describes the importance and function of individual type of hybrid vehicles, electromobiles and hybrid electromobiles. The reason of multi-source unit usage of electromobile is in treatment of high operational current peaks with secondary energy source which leads into a higher efectivity in electromobile system. A practical part looks into a modelling of single-source and multi-source electromobile system and their detailed descriptions and provides comparison of results as for both of these systems regarding energy consumptions. | en |
dc.format.extent | 17879965 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | hybridní vozidlo, elektromobil, hybridní elektromobil, hybridní soustavy, koncepce zdrojových systému, akumulátor, ultrakapacitor, Matlab – Simulink, emise. | cs |
dc.subject | Hybrid vehicle, Electromobile, Hybrid electromobile, Hybrid systems, Designs of source systems, Accumulator, Ultracapacitor, Matlab – Simulink, Emission | en |
dc.title | Modelování hybridních soustav elektromobilu | cs |
dc.title.alternative | Simulation of Electric Vehicle's Hybrid Systems | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Neborák, Ivo | cs |
dc.date.accepted | 2012-05-28 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Elektronika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | DER027_FEI_N2649_2612T015_2012 | |
dc.rights.access | openAccess | |